اخبار روز

زنگ خطر سقوط آزاد همستر زنگ خورد!


به گزارش مانیبان، همستر مبارزات به 300 میلیون کاربر رسید. تعداد زیاد کاربران این بازی و محبوبیتی که به دست آورده است گواه بر ارائه توکن است همستر مبارزه یکی این یکی از مورد انتظارترین رویدادها در صنعت کریپتو خواهد بود، اگرچه برنامه ایردراپ آن نامشخص است.

داده ها نشان می دهد که این پلتفرم بیش از 300 میلیون کاربر در سراسر جهان و 50 میلیون کاربر فعال روزانه دارد. کانال یوتیوب او بیش از 35 میلیون مشترک جمع آوری کرده است و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی او میلیون ها کاربر دارند.

همستر مبارزه از دیگر بازیگران محبوب در صنعت بلاک چین، مانند شبکه Pi، که بیش از 50 میلیون کاربر در اوج خود داشت، پیشی گرفت. بسیاری از صاحبان همستر ما مشتاقانه منتظر لیست توکن هستیم که به شما امکان می دهد توکن های خود را تبدیل کنید.

بررسی داده‌ها نشان می‌دهد که توکن‌های محبوب Notcoin، Avacoin و Pixelverse از زمانی که فهرست شده‌اند، عملکرد خوبی نداشته‌اند. نوت کوین که در ماه مه فهرست شده بود، با 55.8 درصد کاهش به 0.012 دلار رسید. حتی پس از اقدامات اخیر برای رشد اکوسیستم، ارزش بازار آن از بیش از 2.5 میلیارد دلار به 1.32 میلیارد دلار کاهش یافته است. به طور مشابه، توکن Pixelverse (PIXFI) به 0.030 دلار کاهش یافته است که 70 درصد از بالاترین قیمت خود در این ماه کاهش یافته است و ارزش بازار آن به 160 میلیون دلار کاهش یافته است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا