اخبار روز سینما جهان

زندگی عجیب بازیگر مشهور ۵۹ ساله با درآمد نجومی

کیانو 59 ساله که با فیلم «سرعت» معرفی شد، با «ماتریکس» به شهرت رسید و حالا با فرنچایز موفق «جان ویک» گیشه را فتح کرد، همیشه زندگی دور از تشریفات و عادی بودن را به نمایش گذاشته است. و دلایلی برای آن تحمیل کرد. رنج و سختی هایی که در زندگی بر او تحمیل شده است را می دانند.

به گزارش ایرنا، پدر اصلی کیانو در سه سالگی خانواده را ترک کرد و او با سه ناپدری بزرگ شد. رویای کیانو برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای هاکی بر اثر یک تصادف جدی از بین رفت.

بهترین دوست او ریور فینیکس بر اثر اعتیاد به مواد مخدر درگذشت. خواهر کیانو سرطان خون دارد. جنیفر سایم شریک زندگی خود را در یک تصادف از دست داد و تنها فرزند کیانو پس از ماه ها انتظار مرده به دنیا آمد.

او نه محوطه دارد و نه خانه های مجلل، او در یک آپارتمان معمولی زندگی می کند و دوست دارد پیاده در شهر پرسه بزند. در حین ساخت فیلم «خانه ای روی برکه» (2006) صحبت های دو دستیار صحنه و لباس را شنید. یکی او گفت که اگر 20 هزار دلار نپردازد خانه اش را از دست می دهد. در آن لحظه کیانو مبلغ مورد نیاز را به حساب بانکی خود واریز می کند.

گاهی اوقات افرادی که رنج کشیده اند تمایل بیشتری به کمک به دیگران دارند و کیانو نمونه ای از این افراد است.

کیانو بخش بزرگی از حقوق خود را به بیمارستان ها اهدا کرده است و همچنین شایعه شده است که بخش قابل توجهی از درآمد خود را از ماتریکس (1999) که 35 تا 125 میلیون دلار تخمین زده می شود، به تیم جلوه های ویژه و گریم اختصاص داده است. است!

در سال 1997، برخی از عکاسان او را در حال راه رفتن با مردی بی خانمان در لس آنجلس دیدند که به او گوش می داد. برخی از عکاسان نیز در سال 2010 او را در مقابل یک نانوایی دیدند که با مردم صحبت می کرد و به آنها قهوه می داد.

کیانو همچنین از چندین موسسه خیریه حمایت می کند و یک بنیاد خصوصی سرطان ایجاد کرده است که تحقیقات سرطان را در عین حال به کودکان مبتلا به سرطان کمک می کند. وقتی از کیانو پرسیده شد که بعد از مرگ چه اتفاقی می‌افتد، کیانو در یک برنامه گفت‌وگو در سال 2019 گفت: «می‌دانم افرادی که ما را دوست دارند دلتنگ ما خواهند شد.»

در سال 2022، مجله تایم، کیانو را به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار در جهان معرفی کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا