اخبار روز

زنجان در اجرای طرح های عمران روستایی رتبه اول کشور را کسب کرد

به گزارش بازتاب آنلاین از زنجان، وجی الله بیگدلی افزود: در دو سال گذشته برنامه ها و اقدامات قابل توجهی برای رونق پروژه های عمرانی در سطح روستاها اجرا شده است که استان زنجان را به یکی از برترین ها در پروژه های افتتاحیه هفته دولت تبدیل کرده است. این پیشروی در مقایسه با استان های مهم در حال افزایش است.

وی تصریح کرد: همچنین در سال جاری بر اساس گزارش اخیر سازمان امور شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور مبنی بر ارزیابی تعامل دفاتر امور روستایی استانداری ها با دفاتر تخصصی این سازمان، این اداره کل اولین توسط معاونت امور روستایی استانداری زنجان صورت گرفت. موضوع حکایت از پیگیری و اجرای مستمر برنامه های توسعه روستایی در استان دارد.

بیگدلی با بیان اینکه تعداد دهیاری های استان در حال حاضر به 709 نفر رسیده است، گفت: 625 دهیاری نیز در استان ارتقا یافته اند که مربوط به تخصیص وام و ماشین آلات به دهیاری ها است. یکی یک عامل تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته طبقه بندی دهیاری های استان نیز انجام شده است و بر این اساس هم اکنون 78 دهیاری استان به عنوان دستگاه اجرایی مشمول دریافت اعتبارات تملک املاک هستند.

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا