اخبار روز

زمزمه استعفای مسعود پزشکیان از مناظره با سعید جلیلی

بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ بر اساس برخی شایعات، ستاد پزشکیان به دنبال بهانه ای برای فرار از مناظره های تلویزیونی باشید.

در حالی که صداوسیما دو مناظره تلویزیونی حضوری بین «سعید جلیلی» و «مسعود» را پخش کرد. پزشکیان«برای روزهای دوشنبه و سه شنبه از ستاد پزشکیان گزارش شده است که او نمی خواهد در مناظره شرکت کند.

اگرچه برخی از کارکنان پزشکیان آنها با درخواست او موافق نیستند و فرار وی از مناظره را دلیل شکست قطعی وی در انتخابات می دانند، اما گروه دیگری از مسئولان پزشکیان که نفوذ بیشتری بر او دارند، بر این باورند که به دلیل عدم کنترل پزشکیان برای مسائل و موضوعات، اگر در مناظره شرکت کنید، افت رای شما بیشتر است.

باید ببینی پزشکیان او خطر عدم شرکت در مناظره یا تسلیم شدن در مناظره را می پذیرد و باید به سؤالات و اقدامات پیروان خود پاسخ دهد.

منبع: مصاف

به روز رسانی: رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان: خوشبختانه حوصله آقای. پزشکیان حل شده و حتما در مناظره فردا حضور خواهد داشت.

  • بیشتر ببین:
  • دوربین مخفی سرگرم کننده با موضوع انتخابات.

بازنشر مطالب از شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر رسانه بازتاب آنلاین نیست.

تاریخچه استعفا. پزشکیان از مناظره با جلیلی

فوتبال روزانه اینستاگرام
زمزمه استعفای مسعود پزشکیان از مناظره با سعید جلیلی

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا