اخبار روز

زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان را اعلام کردند


به گزارش مانیبان، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: پرداخت بی رویه شهریه اردیبهشت ماه معلمان حقوق و دستمزد خرداد پرداخت شده است، افزود: پیش از این حق التدریس معلمان با تاخیر بین 7 تا 8 ماه پرداخت می شد.

به گفته وی این شهریه ویژه کارگران و بازنشستگان است و همراه با حقوق پرداخت می شود.

زمان پرداخت حقوق بازنشستگانی که تا مرداد سال گذشته بازنشسته شدند.

فرهادی با اشاره به اینکه معوقات خرید خدمات آموزشی در پایان اسفند ماه تسویه شد، گفت: فروردین همچنین به زودی واریز خواهد شد.

گفت هزینه امتحان دی ماه 1402 نیز در خصوص پاداش پایان خدمت بازنشستگان رسیده پرداخت شده است مرداد بازنشسته در سال 1402 اظهار داشت که این پاداش هنوز پرداخت نشده است ولی تلاش خواهد شد تیر یا مرداد امسال پرداخت می شود و بعدا پاداش پایان خدمت سایر بازنشستگانی که در سال 1402 بازنشسته شده اند پرداخت می شود.

فرهادی ادامه داد: 30 تا 40 درصد احکام مستمری بگیران از سال 1400 تا 1402 که به نظام رتبه بندی اعتراض کرده بودند و نیاز به اصلاح داشتند، تایید شد که به زودی انجام می شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در احکام خود درباره پرداخت نشدن 2 میلیون تومان به سرایداران گفت: حقوق سرایداران طبق قانون پرداخت می شود و از آنجایی که حقوق این کارگروه کفایت نمی کند، این کار انجام شده است. با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه مبلغی را تحت عنوان معاضدت حقوقی یا کمک معیشتی در نظر بگیرند که سال گذشته یک میلیون تومان بوده که در بودجه 1403 مقرر شد این مبلغ دو میلیون تومان در نظر گرفته شود. ، که پرداخت خواهد شد.

فرهادی افزود: تیرماه تاخیر دارد فروردین، اردیبهشت ماه و خرداد این کمک معیشتی تا سقف دو میلیون تومان پرداخت می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا