اخبار روز سینما

زمان پخش قسمت جدید حسینیه معلی از تلویزیون







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین؛ «حسینیه معلی» مصادف با اولین شب عزاداری ماه محرم با حضور مردم مومن، پیشکسوتان و پیرمردان هیئت های مذهبی کشور از شبکه سه سیما پخش شد. جالب اینجاست که با پخش هفت روزه این برنامه از شبکه عماری بیش از یک میلیون و 200 هزار بازدید به ثبت رسید.

حالا بعد از تجربه ای متفاوت در ماه شعبان، با حال و هوای محرم وارد فصل جدیدی می شود. در این سریال نجم الدین شریعتی همچنان کارگردانی این برنامه را بر عهده دارد و سعید ستودگان تهیه کننده «حسینیه معلی» از وی به عنوان مجری این برنامه یاد می کند. به گفته وی، با تغییراتی که در ذاکران میز (مدهان) رخ داده است، محمدرضا طاهری برای اولین بار در سریال جدید حضور پیدا می کند.

همچنین سیدرضا نریمانی و نزار قطری از فصل گذشته در «حسینیه معلی» ماندند و حاج مهدی رسولی پس از یک فصل غیبت به برنامه بازگشت.

حجت الاسلام مصطفی کرمی پس از تجربه زیارت «حسینیه معلی» در ایام محرم در کنار دیگر قاریان مجرب، بار دیگر بر سر سفره زکران حاضر می شود. این برنامه قرار است از 25 تیرماه مصادف با شب اول محرم از شبکه سه سیما پخش شود و به مدت 13 شب پخش می شود. این برنامه تلویزیونی از ساعت 22:20 و تکرار آن ساعت 15 از شبکه سه پخش می شود. تکرار ساعت 13:00 و 17:00 از شبکه قرآن است.

نجم الدین شریعتی پس از چند تغییر سرانجام با دو فصل تجربه در حسینیه معلی ماندگار شد. چرا که حامد سلطانی اولین مجری این برنامه بود و در فصل های بعد جای خود را به احمد اکبرنژاد واگذار کرد و در نهایت نجم الدین شریعتی در دو فصل اخیر این مسئولیت را بر عهده گرفت.

فصل جدید محرم «حسینیه معلی» مهمانان بین‌المللی بیشتری نسبت به موسم شعبانیه خواهد داشت که تجربه‌ای متفاوت برای برنامه‌های مذهبی تلویزیون محسوب می‌شود. علاوه بر این گروه های شرکت کننده در برنامه از سراسر دنیا حضور خواهند داشت که در نوع خود جالب خواهد بود.

به عنوان شیخ زکزاکی یکی یکی از سورپرایزهای موسم شعبانیه حسینیه معلی بود، پیگیری های خبرنگار تسنیم نشان می دهد که در ایام محرم نیز چنین مهمانان و سورپرایزهایی تدارک دیده شده است. تاکنون چهار فصل از این برنامه پخش شده است و در فصل چهارم «حسینیه معلی»، سیدمجد بنی فاطمه، میشم مطیعی، مهدی رسولی و عبدالرضا هلالی به عنوان کارشناس و داور حضور داشتند.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا