اخبار روز سینما

وضعیت نامشخص مالک در فصل دوم زخم کاری که 17 شهریور پخش می شود!

با تایید زمان پخش اولین قسمت از فصل دوم سریال “زخم کاری” با عنوان “بازگشت” از جمعه هفدهم. شهریور، ابهام در مورد اینکه چگونه محمدحسین مهدویان می خواهد مالک را پس از سه ضربه چاقو به قلب سریال بازگرداند، شکل می گیرد. این ابهام با توجه به خلاصه فصل دوم که به «نبود مالک» اشاره دارد، بیشتر هم شده است.

به گزارش پی ام آپ، در خبری مبنی بر انتشار فصل دوم سریال «زخم کاری» از 17 شهریور ارسال شده، شرح داستان وجود دارد. در این وصف آمده است: در غیاب مالک، اکنون مدعیان تاج و تخت او یکی یکی می رسند و این آغاز هرج و مرج دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می رسد.

در فصل یک قسمت پایانی «زخم کاری»، منصوره سه ضربه چاقو به مالک می‌زند که دو تای آن مستقیماً به شکم او می‌رود و در سکانس پایانی، مالک مرده به نظر می‌رسد. از آنجایی که نام فصل دوم «بازگشت» در نظر گرفته می شود، در وهله اول می توان مهدویان را در نظر داشت که مالک را به سریال بازگرداند و ثابت کند که از چاقوکشی های منصوره جان سالم به در برده است. همچنین زمانی که مهدویان اولین پست مربوط به ساخت فصل دوم سریال «زخم کاری» را در اینستاگرامش منتشر کرد، در کپشن عکسی که از مالک به اشتراک گذاشته بود، نوشت: «ایستاده مالک» اما در توضیح فصل دوم: غیبت مالک ذکر شده و این ابهام ماجرا را مطرح می کند.

از سوی دیگر در فهرست بازیگران فصل دوم بلافاصله پس از جواد عزتی و رعنا آزادی ور نام کامبیز دیرباز و مهران غفوریان به چشم می خورد و به نظر می رسد قسمت مهمی از ماجراهای این فصل بر اساس آن ها ساخته شود. بر روی آنها در مورد این شخصیت ها

هنوز مشخص نیست حضور مالک چه خواهد بود و این شخصیت های جدید چگونه در اثر حضور خواهند داشت.

همانطور که شنیده شد فصل های دوم، سوم و چهارم این سریال نیز در حال تولید است که بلافاصله پس از وقفه ای کوتاه در پایان فصل دوم منتشر خواهد شد.

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارد. جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، سید جواد هاشمی، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار و مه‌لقا باقری، از جمله بازیگران «بازگشت»ِ زخم کاری هستند.

فصل دوم «زخم کاری» از 17 شهریور جمعه هر هفته توسط پلتفرم فیلیمو نمایش داده می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا