اخبار روز سینمافیلم و سریال

زمان پخش سریال «پدرگواردیولا» مشخص شد!/جزئیات

سریال “پدر گواردیولا” با بازی مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه و مهدی سلطانی، اولین تجربه کارگردانی سعید نعمت‌الله در شبکه نمایش خانگی است. این سریال از پنجشنبه (۱۲ مرداد ماه) در شبکه نمایش خانگی به روی آنتن می‌رود.

سریال “پدر گواردیولا” با کارگردانی سعید نعمت‌الله، قسمت اول آن در روز پنجشنبه، ۱۲ مرداد ماه منتشر خواهد شد. همچنین، قسمت پیش درآمد (prequel) این سریال در روز جمعه ساعت ۸ صبح به روی آنتن خواهد رفت. قسمت پیش درآمد این سریال، درباره مرحله اولیه داستان ساخته شده است و به ما درباره رویدادهایی که قبل از سریال رخ داده اطلاع می‌دهد. در این قسمت، گذشته شخصیت‌ها و شکل گیری اولیه داستان در قبل از روایت اصلی به تصویر کشیده خواهد شد. قسمت صفر نیز به عنوان نقطه شروع روایت داستان پدر گواردیولا نمایش داده خواهد شد.

در ویدئویی که در آستانه پخش این سریال در پلتفرم تماشاخونه منتشر شده است، رضا یزدانی به عنوان یک خواننده با این سریال همکاری کرده است. قطعه “قاتل خونسرد” از طرف رضا یزدانی برای این سریال اجرا شده است.

در سریال “پدر گواردیولا”، بازیگران اصلی شامل مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد، هنگامه قاضیانی، ستاره اسکندری، مهدی سلطانی سروستانی، مرجانه گلچین، علیرضا خمسه، نسیم ادبی، نرگس محمدی، محمدرضا علیمردانی، علی اوجی و مصطفی حبیبی‌منش توسط سعید براتی به عنوان کارگردان جلوی دوربین انتخاب شده‌اند.

همچنین، آرش عدل‌پرور، یکی از خوانندگان معروف در صنعت موسیقی، نیز نقش اصلی در این سریال را ایفا می‌کند. فیلمبرداری این سریال در ماه تیر سال ۱۴۰۱ به پایان رسید. خلاصه داستان “پدر گواردیولا” درباره یک خانواده است که تحت تأثیر یک اتفاق قرار می‌گیرد و روابط آن‌ها دگرگون می‌شود، سپس سرنوشت آن‌ها را به مسیر جدیدی هدایت می‌کند.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا