اخبار روز سینما

زمان پخش سریال های «مختارنامه» و «شب دهم» مشخص شد







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، بر این اساس تغییرات زیر در جدول پخش آی فیلم فارسی رخ می دهد: مجموعه تلویزیونی «روبان زرد» از فردا پنجشنبه 14. تیر هر شب ساعت 21:00 پخش می شود. سریال پلیسی «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی اولین بار در سال 1395 از شبکه دو سیما پخش شد. امیر آقایی، زنده یاد سیروس گرژستانی، بهاره کیان افشار، نادر مشایخی، کمند امیرسلیمانی و… در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

سریال «وارث» به کارگردانی کاظم بلوچی از شنبه 16 تیر همزمان با آغاز ماه محرم همه روزه ساعت 17 پخش می شود. تیر ماه در هوا باشد. این سریال به نویسندگی سعید نعمت الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی هر شب ساعت 19 روی آنتن می رود. کامبیز دیرباز، سام درخشانی، لعیا زنگنه، آزاده صمدی، ثریا قاسمی، لیندا کیانی، مجید واشقانی و… بازیگران «پشت بام تهران» هستند.

مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» به نویسندگی سعید نعمت الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی شنبه 25 تیر هر شب ساعت 10:00 شب پخش می شود. این سریال اولین بار در ماه مبارک رمضان 1395 از شبکه یک سیما پخش شد. کامبیز دیرباز، زنده یاد آتیلا پسیانی، بهناز جعفری، پریوش تجاری، اشکان دلاوری، مجید واشقانی و… در بهشت ​​پای مادر به ایفای نقش پرداخته اند. .

سریال مختارنامه از شنبه 16 تیر آی فیلم همزمان با شب اول محرم روی آنتن می رود. «مختارنامه» هر شب ساعت 23 روی آنتن می‌رود. «مختارنامه» ساخته داود میرباقری اولین بار در سال ۱۳۶۸ از شبکه یک سیما پخش شد. همچنین مجموعه تلویزیونی «شب دهم» به کارگردانی کارگردان که برای افراد خصوصی در نظر گرفته شده است، از دوشنبه 27 دی ماه پخش می شود. تیر این ماه هر شب ساعت 20:00 پخش می شود. «شب دهم» کاری از حسن فتحی است و حسین یاری، کتایون ریاحی، رویا تیموریان، پرویز فلاحی پور، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی و … در آن بازی می کنند.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا