اخبار روز سینما

زمان پخش سریال مختارنامه در ایام محرم مشخص شد

تغییرات جدیدی در جدول پخش شبکه آی‌فیلم از 14 تیرماه اعمال می‌شود؛ سریال مختارنامه همزمان با آغاز ماه محرم روی آنتن صدا و سیما می‌رود.

در آستانه ماه محرم و تقارن آن با ایام تعطیلات، شبکه آی‌فیلم با تغییراتی در جدول پخش خود و پخش سریال مختارنامه به استقبال مخاطبان می‌رود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


زمان پخش سریال مختارنامه و دیگر سریال‌ها

از جمله  تغییرات جدول پخش می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • پخش سریال مختارنامه از 16 تیر همزمان با شب اول محرم هر شب ساعت 23: این سریال محبوب و پر مخاطب که روایتگر داستان زندگی «مختار ثقفی» است، بار دیگر از آی‌فیلم پخش خواهد شد.

علاوه بر سریال مختارنامه، سریال های دیگری نیز پخش می‌شود:

  • سریال نوار زرد از 14 تیر هر شب ساعت 21. این سریال پلیسی از 14 تیر مهمان خانه‌های مردم خواهد شد. «امیر آقایی»، زنده یاد «سیروس گرجستانی» و «بهاره کیان افشار»، از جمله بازیگران این سریال هستند.

پخش سریال پشت بام تهران از 16 تیر هر شب ساعت 19:

  • این سریال کمدی داستان زندگی آپارتمان‌نشین‌هایی در تهران را به تصویر می‌کشد. «کامبیز دیرباز»، «سام درخشانی» و «لعیا زنگنه»، از جمله بازیگران این سریال هستند.

پخش سریال زیر پای مادر از 16 تیر هر شب ساعت 22:

  • این سریال که در ماه رمضان 96 از شبکه یک پخش شده بود، بار دیگر از آی‌فیلم روی آنتن می‌رود. زیر پای مادر نیز داستانی خانوادگی دارد. «کامبیز دیرباز»، زنده یاد «آتیلا پسیانی» و «بهناز جعفری»، از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال مختارنامه

علاوه بر این تغییرات، زمان پخش برخی از سریال‌های دیگر نیز جابه‌جا شده که در جدول پخش روزانه شبکه آی‌فیلم قابل مشاهده است. با این تنوع در برنامه‌ها، شبکه آی‌فیلم در نظر دارد تا لحظاتی حماسی را برای مخاطبان خود در ایام تعطیلات و ماه محرم فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال مختارنامه چیست؟ آیا شما از طرفداران این سریال هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا