اخبار روز سینما

زمان پخش سریال لالایی عمو پورنگ مشخص شد

زمان پخش سریال لالایی عمو پورنگ مشخص شد. این سریال محبوب کودکان هر هفته داستان‌های جذاب و آموزنده‌ای را برای مخاطبان کوچک خود به ارمغان می‌آورد.

سریال جدید فیلیمو با نام لالایی به کارگردانی «احمد درویشعلی‌پور» و تهیه‌کنندگی «پژمان لشکری‌پور»، از دوشنبه، 29 مرداد ماه به روی آنتن می‌رود. این سریال با حضور ستارگانی چون «داریوش فرضیایی»، «گوهر خیراندیش»، «سعید امیر سلیمانی» و…، قصه‌ای شنیدنی از خاطرات و اشتباهات را روایت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


زمان پخش سریال لالایی عمو پورنگ مشخص شد

در خلاصه داستان آمده است «گلشن»، زنی مهربان و خیرخواه، به دلیل اتفاقی حافظه‌اش را از دست می‌دهد و جوانی را با پسر از دست رفته‌اش اشتباه می‌گیرد. این اشتباه، آغازگر ماجراهایی شیرین و البته تلخ است که زندگی گلشن و اطرافیانش را دستخوش تغییر می‌کند.

سریال لالایی عمو پورنگ

در کنار بازیگران مطرح، عوامل حرفه‌ای دیگری نیز در ساخت این سریال نقش داشته‌اند. از جمله می‌توان به «محمد درویشعلی‌پور» (نویسنده)، «جعفر گودرزی» (مدیر تولید)، «محمود صالحی» (مدیر فیلمبرداری)، «محمد عیوضی» (صدابردار)، «قاسم ترکاشوند» (طراح صحنه)، «سحر گوران» (طراح لباس)، «شهرام خلج» (طراح گریم)، «علی زارع» (تدوین و جلوه‌های ویژه بصری)، «مهرداد نصرتی» (موسیقی)، «مجید موثق» (مدیر برنامه ریزی) و «محمدحسین خلیفه» (دستیار اول کارگردان) اشاره کرد.

«لالایی» با موضوعی جذاب و بازیگران توانا، نوید یک سریال خاطره‌انگیز و دیدنی را می‌دهد. این سریال با روایت داستانی از عشق، خانواده و خاطره، می‌تواند مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال لالایی عمو پورنگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا