به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین؛ “زخم کاری«بازگشت» عنوان فصل دوم سریال پرطرفدار شبکه خانگی است که در آستانه پخش فصل سوم آن قرار دارد.

بر این اساس، به بهانه اکران قسمت اول این فصل جدید به کارگردانی محمدحسین مهدویان، از پنجم خردادماه، فیلم سینمایی «زخم کاری«بازگشت» برای انعکاس وقایع این سریال منتشر شد.

این فیلم خلاصه ای از 13 قسمت از مجموعه با مدت زمان 2 ساعت و 39 دقیقه می باشد.زخم کاری 2” و اتفاقات فصل دوم این سریال را مرور می کند.

در خلاصه داستان این فیلم که یادآور داستان این سریال است، آمده است: «میشم، تنها وارث تاج و تخت ملک، در این میان به دنبال انتقام از قاتل خود است. نبود مالک بهانه ای می شود تا طلوعی، تنها حامی قدرتمند هلدینگ ریزآبادی، به آنجا نفوذ کند تا اوضاع را اصلاح کند… اما این تمام حقیقت نیست!

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک بازیگران فصل گذشته.زخم کاری برخی از آنها مانند مهران غفوریان در نقش شفاعت یا مرتضی امینی تبار در نقش میثم پسر مالک گرفتار انتهای خونین این زخم شده و در فصل جدید دیگر حضور ندارند.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :