اخبار روز سینما

زمان پخش «خجالت نکش 2» تعیین شد







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، فیلم بی شرم ۲ ساخته رضا مقصودی سال آینده اکران می شود. این فیلم پس از اکران در سینماها به صورت سریال در 8 قسمت از شبکه تلویزیونی داخلی پخش خواهد شد. پیش از این اخباری مبنی بر دریافت مجوز ساخت سریال «خجالت نکش» توسط ساترا در اواخر سال گذشته منتشر شده بود.

در این فیلم علاوه بر احمد مهرانفر، شبنم مقدمی و میثاق جمشیدی بازیگران فیلم شایار نکاش، سعید امیرسلیمانی بازیگر نقش پدر قنبر با بازی احمد مهرانفر نیز حضور دارد. در ادامه شادی احدی فر نیز بازیگر جدید این فیلم است که نقش شهربانو را ایفا می کند. در گفت و گو با ایرنا با مازیار مهرگان؛ یکی دیگر از بازیگران سریال خجالت نکش 2 گفت: بهرنگ علوی، بهاره کیان افشار و اورانوس قوامی نیز به فصل دوم اضافه شده اند.

شایعات حاکی از آن است که سام درخشانی و لیندا کیانی در این قسمت جدید Shameless حضور نخواهند داشت.

خجالت نکش 2 مانند خجالت نکش 1 داستان قنبر (احمد مهرانفر) و صنم (شبنم مقدمی) است که ماجراهای قسمت اول این فیلم را ادامه می دهند و در زندگی آنها اتفاقات جدیدی با هم رخ می دهد. . خجالت نکش 2 در روستایی در جاده چالوس تیراندازی شد.

فیلم خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی امیرپروین حسینی در سال ۱۳۹۶ اکران شد. این فیلم داستان زوجی را روایت می کند که یک پسر و یک عروس دارند و در میانسالی صاحب فرزند می شوند. از منظر صنم این اتفاق در روستای کوچکی که چیزی از چشم اهالی آن پنهان نیست، کمی غیر منطقی به نظر می رسد. اما قنبر از این موضوع ابایی ندارد و بسیار خوشحال است زیرا به سخنان رئیس جمهور گوش داده و به آینده کشورش فکر می کند.

خجالت نکشید او اولین قدم را در جشنواره فیلم فجر امسال برداشت و توانست با استقبال بسیار خوبی از مخاطبان مواجه شود و به همین دلیل در سه رشته بهترین بازیگر زن، بهترین طراحی صحنه و لباس و بهترین کارگردان نامزد شد. فیلم اول و در نهایت سیمرغ بلورین نیز جایزه بهترین فیلم اول را دریافت کرد. این فیلم در زمان اکران امسال حدود 5 میلیارد تومان فروش داشت.

به نظر می رسد سازندگان قصد داشتند این فیلم را به جشنواره امسال بیاورند اما این اتفاق نیفتاد و می توان گفت این فیلم سال آینده اکران خواهد شد.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا