اخبار روز

زمان واریز مرحله اول سود سهام در سال 1403.


به گزارش مانیبان؛ مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: به محض واریز کامل سود سهام توسط شرکت ها، مجوز لازم برای واریز آن اخذ می شود.

ولی اله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: برخی شرکت ها سود سهام مربوط به عملکرد مالی سال 1401 را به طور کامل واریز نکرده اند و 4 شرکت از این تعداد مانند فجر انرژی خلیج فارس اعلام کردند که سود سهام خود را به طور کامل واریز نکرده اند. برنامه هایی برای افزایش سرمایه دارند و همچنین درخواست خود را برای افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر کردند.

وی بیان کرد: دو شرکت سود کامل سهام را واریز نکرده و افزایش سرمایه را اعلام نکرده اند.

سهامداران تسهیلات بانکی دریافت می کنند

جعفری افزود: به محض واریز کامل این سود سهام مرحله سوم عدالت توسط شرکت ها، مجوزهای لازم از شورای عالی بورس برای سپرده گذاری اخذ می شود، اما تا زمانی که این مبلغ تکمیل نشود نمی توانیم اعلام کنیم. زمان دقیق واریز مرحله سوم

پیش از این، شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرده بود: صنایع سیمان دشستان، گروه مپنا و انرژی فجر خلیج فارس هیچ مبلغی برای مرحله اول و دوم سود سرمایه خود به حساب صمت و صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان واریز نکرده اند. . پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و سوئیچ پارس نیز وجوه فاز دوم خود را پرداخت نکرده اند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا