به گزارش مانیبان؛ سال گذشته جعفر سالاری نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: یکی یکی از خواسته هایی که مردم از دستگاه های اجرایی داشتند، ارائه خدمات آنلاین بود. به همین دلیل تصمیم بر آن شد تا سامانه هوشمند صدور کارت هوشمند در اینترنت نصب شود.

به گفته سالاری نسب، با این اقدام زمان صدور کارت از یک ماه به 10 روز افزایش می یابد.

اگرچه قرار بود روند دریافت کارت سوخت تسریع شود، اما گزارش های مردمی حاکی از آن است که زمان صدور کارت سوخت کاهش نیافته است، حتی محمد صادقی، مدیر سامانه کارت هوشمند سوخت نیز در رابطه با این موضوع گفت: . : که مشکلاتی در ارائه خدمات اینترنتی با کارت هوشمند سوخت وجود دارد به دلیل عدم همکاری شرکت توسعه و تحقیقات ناجی با شرکت پست ایجاد شد.

وی همچنین افزود: با اصلاحات دستی داده ها و پیگیری های متعدد، مشکلات مربوط به صدور و بسته بندی کارت ها برطرف شده و در روزهای اخیر بیش از 40 هزار کارت سوخت برای توزیع به شرکت پست ارسال شده است. .

مدیر سامانه کارت هوشمند سوخت همچنین خاطرنشان کرد: پیام های اطلاع رسانی شامل بارکد پستی و رمز کارت سوخت پنجشنبه گذشته برای مالکان خودرو ارسال شد. همچنین تمامی کارت های هوشمند سوخت ثبت شده در سامانه اینترنتی fcs.niopdc.ir تا یک هفته آینده به صاحبان خودرو تحویل داده می شود.

پیگیری ها این است که سایت fcs.niopdc.ir برای کاهش مدت زمان صدور کارت سوخت برای بهبود وضعیت شهروندان در حال به روز رسانی است.

فواره: مهر


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما