اخبار روز سینما

زمان تولید فیلم سینمایی «اخراجی ۴» اعلام شد

به گزارش خبر پی ام آپ به نقل از رکنا، ساخت سریال جدید آغاز می شود. اخراجی ها به زودی خواهد شد. ابوالفضل که خبر نگارش فیلمنامه «اخراجی ۴» را داد، درباره ساخت نسخه جدید این فیلم گفت: دیروز وقتی با مسعود ده نمکی کارگردان و فیلمنامه نویس این فیلم صحبت کردم، وی در ادامه گفت: به من می گویم انشالله امسال «اجکت 4» را شروع می کند.

ابوالفضل که از نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «اخراجی ها ۴» به همراه بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی ها» خبر داد، درباره ساخت نسخه جدید این فیلم گفت: دیروز که با مسعود ده نمکی صحبت کردم. کارگردان و فیلمنامه نویس این فیلم، انشاءالله امسال «پرنده 4» را شروع می کنیم و افزود: تا جایی که کارگردان فیلم با من صحبت کرده، فیلمنامه و داستان بازیگر هم خوب خواهد بود گفت: بخشی از صحبت‌های ما درباره بازیگران بود. و همچنین ساختن فیلمی جذاب برای مخاطبان که دهمکی برای آن بسیار ارزش قائل است و ساخت فصل جدید این فیلم به اصرار آنها بود.

وی مطالبات مردم از «اخریزی 4» را اینگونه تشریح کرد: تقریباً هرجا که می رویم اولین سوالی که از ما می پرسند این است که «اخریزی جدید نمی سازید؟ اتفاق افتاد؛ این تقاضا به حدی بود که ده نمکی تصمیم گرفت به افکار عمومی احترام بگذارد و فصل چهارم «اخراجی ها» را تولید کرد.

خیلی وقت پیش اکبر عبدی وی در گفت و گو با مهران غفوریان با حضور در برنامه «شبخوش» از ساخت فیلم سینمایی «خراجی های صفر» که روایتگر فصل اول این فیلم است، گفت: فیلم سینمایی «خراجی های صفر» ساخته می شود. صفر در پاسخ به این سوال که فصل بعدی فصل چهارم خواهد بود یا صفر، تاکید کرد: این فیلم در دست تولید «اخراجی 4» است و تقریباً به امروز بازمی گردد.

او درباره نسخه صفر این فیلم گفت: «اخراج صفر» قطعاً ایرادات و مشکلات زیادی دارد. مثلاً اگر بخواهیم بازیگران را به آن سن برسانیم، علاوه بر اینکه کار را سخت می کنیم، ممکن است تماشاگر هم اصلا قبول نکند، از طرفی مجبور شویم بازیگران را برای این کار عوض کنیم و بعد مخاطب را عوض کنیم. ممکن است با آن موافق نباشند، زیرا آنها این فیلم را با بازیگران اصلی آن دوست داشتند. این بازیگر ادامه داد: در فصل چهارم ممکن است تعدادی از بازیگران به لیست «اخراجی» اضافه شوند که در فصل دوم و سوم این اتفاق افتاد. اما آیا باید بازیگران اصلی را حفظ کرد و آیا در نهایت زمان تولید مشخص شد؟ وی خاطرنشان کرد: شروع تولید مشخص نیست و در حال حاضر ده نمکی مشغول انجام کارهای نهایی فیلمنامه این فصل است. برای جلب توجه مخاطب با یک داستان خوب. اکبر عبدی ، امین حیایی ، سپند امیر سلیمانی ، محمدرضا شریف نیا ، سید جواد هاشمی ، نگار فرزنده و … برجسته شدند. آخرین فصل این فیلم «تبعیدی 3» در سال 1388 فیلمبرداری شد و داستان آن از جایی شروع می شود که جنگ به پایان رسید و تبعیدیان و همرزمانشان به شهر بازگشتند. کدام یک به دنبال کار است؟ یک برنامه زنده تلویزیونی در تلاش است تا چند مبارز را به برنامه دعوت کند، وضعیت فعلی نامطلوب است یکی رزمان او را به بیمارستان می برد اما به دلیل اتفاقات شهر دیر می رسد و به شهادت می رسد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا