اخبار روز

باز هم ساعت کاری ادارات و بانک ها تغییر می کند!/جزئیات


به گزارش پی ام آپ، طبق مصوبه هیات دولت ساعت کار ادارات از 15 خرداد تا 15 شهریور به 6 صبح تا 13 تغییر کرد تا مصرف برق در روزهای گرم تابستان کاهش پیدا کند و شاهد خاموشی‌های متعدد در شبکه برق خانگی نباشیم.

همزمان با تغییر ساعت اداری، ساعت بانک ها نیز تغییر کرد و طبق ابلاغیه شورای هماهنگی بانک ها، کارکنان بانک های دولتی و خصوصی باید ساعت 6 سر کار حاضر می شدند. کارمندان شعبه هم از ساعت 6:30 صبح کار خود را آغاز می کردند.

با این حال پس از اتمام این مصوبه، ساعت کار ادارات و بانک‌ها از 15 شهریور به ساعت قبلی خود بازمی‌گردد و آنطور که امروز میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفته، ساعت کار ادارات در تهران شناور خواهد شد.

تغییر ساعت اداری

طبق اظهارات رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، ساعت آغاز به‌ کار دستگاه‌های اجرایی ملی مستقر در تهران از شنبه 18 شهریور ۷ تا ۹ صبح به‌صورت شناور و در استان‌ها از ساعت ۷ است، در اداره‌های نظامی، انتظامی و امنیتی ۶:۳۰ خواهد بود.

به گفته لطیفی تغییر ساعت اداری در تابستان به دلیل مدیریت مصرف برق بوده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی اظهار کرده که با عبور از این شرایط ساعت کاری ادارات از شنبه هفته آینده به حالت قبل برمی‌گردد و براساس تصویب نامه هیات وزیران در زمستان ۱۴۰۰ خواهد بود

لطیفی گفت: ادارات استانی و شهرداری از ساعت 7 صبح، یگان های نظامی، انتظامی و امنیتی از ساعت 6:30 صبح و واحدهای صنعتی از ساعت 7 صبح شروع به کار خواهند کرد.

در روزهای گذشته نیز سخنگوی صنعت برق از تغییر ساعات کار ادارات بعد از 15 شهریور طبق مصوبه هیئت وزیران خبر داده بود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا