به گزارش مانیبان به نقل از بازتاب آنلاین، خلیل محبت خواه اظهار داشت: از ابتدای سال گذشته تاکنون 19 هزار واحد مسکونی مهر از 29182 واحد باقی مانده تکمیل و تحویل مردم شد.

تسنیم در خبری نوشت: وی در خصوص جزئیات این پروژه ها افزود: 10 هزار و 250 واحد در مهرماه سال گذشته در فازهای 8، 5، 9 و 11 پردیس، 5 هزار و 250 واحد در اسفندماه سال گذشته و خرداد امسال 3300 واحد دیگر تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شد.

وی یادآور شد: حدود 10 هزار خانه مهر در مابقی پردیس نیز که قرار است با تامین منابع مالی از طریق صندوق ملی مسکن و منابع داخلی شرکت در اسرع وقت تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

بخشی از برنامه آن شرکت برای تحویل 5 هزار واحد مسکونی است مهر پردیس برای پایان سال جاری اعلام شد.

قول دهید تا قبل از پایان سال پروژه را تکمیل کنید.

این کمتر از 3 هفته پیش بود یعنی 20 شهریور جدیدی پردیس مدیرعامل عمران شهر گفته بود: حدود 10 هزار مسکن مهر شهر جدید پردیس باقی مانده است و تلاش می کنیم این واحدها را تا پایان سال تکمیل کنیم.

محبت خواه با بیان اینکه «حدود 3000 واحد مسکونی مهر وی افزود: آماده افتتاح است و در حال برنامه ریزی برای انجام آن هستیم. مهر آنها باید قبل از پایان سال تکمیل شوند.

وی در عین حال یادآور شد: برخی از این واحدها روی زمین هستند که البته برخی به مرحله اسکلت و برخی دیگر در مرحله فونداسیون هستند.

عمران پردیس با اشاره به قرارداد 12 تا 18 ماهه ساخت این واحدها گفت: بخشی از واحدهایی که روی زمین هستند در فاز 11 هستند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما