اخبار روز سینما

زمانی که سریال یانگوم از تلویزیون پخش می شد







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سریال جواهری در قصر این روزها در حال پخش از شبکه تماشا است. این سریال که در ایران با نام یانگوم نیز شناخته می شود، بر اساس داستان واقعی زنی است که به عنوان اولین و احتمالا تنها زنی که پزشک خصوصی پادشاه بوده، در تاریخ ثبت شده است.

داستان در زمان سلسله چوسون اتفاق می‌افتد، زمانی که جامعه به وضوح دارای یک سیستم طبقاتی بود و سنت‌های مردسالارانه حاکم بود. اگرچه این دوره از تاریخ از نظر اقتصادی پررونق است، اما به دلیل تضادهای قدرت داخلی بین خاندان سلطنتی و دولت، از ثبات سیاسی برخوردار نیست.

سریال جواهری در قصر هر شب ساعت 20:30 و بازپخش آن در ساعت های 12:30 و 12:30 از شبکه تماشا پخش می شود.

سه فصل از سریال لوپن در حال تماشای شبکه است. این سریال در ژانر اکشن جنایی و درام محصول سال 2021 کشور فرانسه می باشد.

داستان این سریال که بر اساس داستان معروف «آرسن لوپین» ساخته شده، داستان دزد جوانی به نام «آسان دیوپ» را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرد از خانواده‌ای ثروتمند به خاطر بدبختی‌ای که برای پدرش به بار آورده‌اند انتقام بگیرد.

هنرمندان این مجموعه عبارتند از: عمر سی، وینسنت لندز، آنتوان گای، کلوتیلد هازم و لودوین سگنیه. بینندگان شبکه تماشا می توانند این سریال را هر شب ساعت 22:30 و همچنین تکرار این سریال را در ساعت های 15:30، 10:30 و 15:30 تماشا کنند.

البته در ساعات دیگر سریال رخنه ساعت 11:30; سریال «آن شرلی» ساعت 18:30; سریال خانه پوشالی ساعت 19:30; «شرکت» ساعت 23:30 روی آنتن شبکه تماشا می رود.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا