اخبار روز سینما

زخم کاری سه قبل از انتشار لو رفت/ وکیل طلوعی جاسوس مالک بود+ تصویر بازیگران

در ادامه عکسی از بازیگران سریال زخم کاری را می بینید.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از شمانیوز: زخم کاری نام یک سریال نمایش خانگی است. زخم کاری در دو فصل تصویربرداری شده و تصویربرداری فصل سوم ادامه دارد. خلاصه داستان سریال زخم کاری برگرفته از نمایشنامه هملت است. زخم کاری بازیگران زیادی دارد.  زخم کاری توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرد. در زیر عکس جدیدی از بازیگران سریال را مشاهده می کنید.

سریال زخم کاری

حواشی سریال زخم کاری

بعد از پخش قسمت های اول زخم کاری واکنش های زیادی در خصوص محتوای این سریال و سازمان سینمایی (یکی از نهادهای زیر دست سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی) از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)  در مورد محتوای زخم کاری شکایت کرد و خواستار توقف پخش این سریال شد. در برخی از قسمت‌های سریال صحنه‌هایی از ملک در حال سیگار کشیدن، مصرف مواد مخدر و… دیده می‌شود. صحنه ها از ایرادات سازمان سینمایی است.

در ۲۹ ژوئن ۲۰۲۱ علی سعد مدیر عامل ساترا در صفحهٔ توئیتر خود از به حمایت از زخم کاری پرداخت. سازمان سینمایی چند وقت بعد در بیانیه‌ای اعلام کرد که: «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به منتشر کردن و پخش محصولات تصویری در حوزهٔ نمایش خانگی، علاوه بر دفاع از مجوزهای صادر شده، در زمینه محصولات فرهنگی فاقد مجوز، مطابق رویهٔ قانونی گزارشی به مراجع ذیربط ارسال می‌کند تا حقوق فعالانی که در چارچوب قانون عمل می‌کنند، پایمال نشود.» محمد جواد شکوری مدیر عامل فیلیمو به گلایه از عدم حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد از زخم کاری در صفحهٔ توئیتر خود پرداخت.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا