اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

زایمان موفق در خانه با کمک اورژانس؛ مادر شادگانی صاحب فرزند دختر شد

 رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: به کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی، مادر باردار شادگانی با موفقیت در خانه فرزند خود را به دنیا آورد.

به گزارش مهر، افشین دریانبرد عصر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با دریافت تماس تلفنی مبنی بر درخواست کمک برای مادر باردار ۳۷ ساله در شهرستان شادگان بلافاصله توصیه‌های لازم به صورت تلفنی توسط کارشناسان و پزشک مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ به همراهان بیمار ارائه و همزمان نزدیک‌ترین تیم امدادی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل اعزام شد.

وی افزود: تیم امدادی پایگاه اورژانس ۱۱۵ در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساند و پس از حضور بر بالین مادر باردار و مشاهده علائم زایمان به کمک مادر باردار آمده و بستر را برای زایمان در منزل فراهم کرد.

دریانبرد ادامه داد: با اقدام به موقع و مناسب کارشناسان فوریت‌های پزشکی و با کمک و مشاوره پزشک مستقر در واحد، مادر باردار به صورت طبیعی و موفقیت‌آمیز فرزند خود را در خانه به دنیا آورد.

وی تصریح کرد: مادر و فرزند دختر پس از دریافت خدمات اولیه درمانی و حمایتی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برای تکمیل روند مراقبت‌های درمانی به بیمارستان معرفی زاده منتقل شده و با حال عمومی کاملاً مطلوب به زایشگاه تحویل داده شدند.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا