اخبار خودرو

ری را مجوز شماره گذاری گرفت ؛ کراس اوور ملی در یک قدمی بازار

ری را مجوز شماره گذاری گرفت ؛ کراس اوور ملی در یک قدمی بازار

با تایید نوع محصول ری ایران خودرو از سوی سازمان استاندارد، این خودرو مجوز شماره گذاری را دریافت کرد تا یک قدم به ورود به بازار ایران نزدیک شود.

معاون پژوهش، طراحی و توسعه محصول ایران خودرو وی با بیان اینکه ری را در یک مرحله برنامه ریزی برای عرضه به بازار قرار دارد، گفت: با تلاش مستمر تیم های طراحی و توسعه محصول، ری را به عنوان اولین کراس اوور داخلی با تاییدیه سازمان شماره گذاری شد.
مهدی رادمنش سها اشعه وی کیفیت در بهترین شرایط را از تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دانست و افزود: با اجرای رویه های ارتقای کیفیت، ری به زودی در مدار تولید انبوه ایران خودرو قرار می گیرد.
وی از جمله ویژگی های مهم ری ایمنی بالا به لطف استفاده از پلت فرم مدرن و تولید با کیفیت بالا در خطوط پیشرفته بدنه سازی را برشمرد و اظهار داشت: طراحی ری مطابق با 85 استاندارد است و خودرو از ایمنی و راحتی بالایی برخوردار خواهد بود. تجهیزات.
به گفته رودمنش، ری-آر قابلیت ارتقا به استانداردهای بین المللی آینده را دارد و بر اساس آخرین تست های تصادف جلو، پهلو و عقب انجام شده در مرکز تست اروپا، این خودرو ایمن ترین محصول داخلی محسوب می شود.

مشخصات فنی و ویدیوی معرفی گزینه های ری.

در زیر کاپوت موتور EFP داریم. یک موتور 1.65 لیتری توربوشارژ با فناوری زمانبندی متغیر سوپاپ (Dual VVTI) و توانایی تولید حداکثر توان 160 رزومه و در نهایت گشتاور 240 نیوتن متر را ارائه می دهد. ما به یک کراس اوور تک دیفرانسیل نگاه می کنیم و این بدان معنی است که نیرو از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو می رسد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا