اخبار روز سینما جهان

«ریچارد گر» وارد «آژانس» شد/ سریال فرانسوی انگلیسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین – ریچارد گیر در سریال جاسوسی مهیج «آژانس» در شبکه Showtime Paramount Plus بازی می کند.

مهر وی نوشت: پیش از این گزارش شده بود که مایکل فاسبندر در این سریال بازی خواهد کرد و ماه گذشته حضور جفری رایت نیز قطعی شده بود. حالا گیر جدیدترین بازیگر معروفی است که نامش با این سریال گره خورده است.

«آژانس» اقتباسی از سریال فرانسوی معروف «دفتر» است و در نسخه انگلیسی آن، فاسبندر در نقش یک مامور مخفی سیا ظاهر می شود که به او دستور داده می شود زندگی مخفی خود را رها کند و به لندن بازگردد. هنگامی که عشق گذشته دوباره شعله ور می شود، حرفه، هویت واقعی و ماموریت او در قلب او قرار می گیرد.

گفته می‌شود که گیر نقش بوسکو، رئیس دفتر لندن با گذشته‌ای تاریخی را بازی می‌کند که پس از هشت سال به عنوان یک مامور مخفی بازمی‌گردد.

مدیر اجرایی شوتایم، ریچارد گیر را شخصیتی باکلاس توصیف کرد که طرفداران چند نسلی در سراسر جهان دارد و به دلیل توانایی استثنایی اش در القای عمق و اصالت در هر نقشی که بازی می کند، تحسین می شود.

در سال 1993، گیر برای بازی در فیلم تلویزیونی «و گروه بازی کردند» نامزد دریافت جایزه امی شد و در سال 2019 در 2 مینی سریال بریتانیایی برای بی‌بی‌سی جلوی دوربین رفت. او برای بازی در فیلم هایی مانند «یک افسر و یک جنتلمن»، «ژیگولو آمریکایی»، «زن زیبا»، «ترس بدوی» و «شیکاگو» و برای 2 فیلم «یک افسر و یک جنتلمن» و «زیبا» شهرت جهانی دارد. زن”. او برای بازی در فیلم «شیکاگو» نامزد جایزه گلدن گلوب شد و برنده جایزه گلدن گلوب شد. فیلم «هاچیکو» یکی از خاطره انگیزترین فیلم های اوست.

«آژانس» در حال حاضر در لندن تولید می شود و در بریتانیا، کانادا، استرالیا، ایتالیا، آلمان، آمریکای لاتین، برزیل و ژاپن به صورت بین المللی پخش می شود.

از پروژه های بعدی ریچارد گیر می توان به فیلم Oh Canada اثر پل شریدر با بازی جاکوب آلوردی و اوما تورمن و همچنین The Making با بازی دایان کیتون و بلیک لایولی اشاره کرد.

جو رایت خالق «غرور و تعصب»، «آنا کارنینا»، «انتقام» و «تاریک ترین ساعت» که نویسندگی هر 10 قسمت این مجموعه را بر عهده داشت، کارگردانی دو قسمت اول را در کنار جز باترورث و جان هنری باترورث از فورد بر عهده دارد. او همچنین در مقابل فراری و لبا فردا تهیه کننده اجرایی خواهد بود.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا