اخبار روز سینما جهان

ریدلی اسکات وسترنش را نمی‌سازد/ برف نیست

گزارش کردن بازتاب آنلاین، در حالی که در نوامبر گذشته، ریدلی اسکات به نیویورکر گفته بود که به دنبال لوکیشن و استوری بورد فیلم بعدی خود در ژانر وسترن است و احتمالا در ماه مارس کار خود را آغاز می کند، حالا گفته می شود ساخت این وسترن متوقف شده است. .

شایعه شده بود که این وسترن اقتباسی از رمان “اشباح درهم شکسته” نوشته S. It’s Craig Zaller است. اوایل این ماه، گزارش شد که این پروژه متوقف شده است و اسکات به عنوان کارگردان بعدی خود، فیلم زندگینامه Bee Jays را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش World of Reel، اکنون جانتی یتس، طراح صحنه و لباس برنده اسکار تایید کرده است که در حالی که قصد داشتند در ماه مارس امسال فیلمبرداری کنند.اسفند) تا این پروژه جلوی دوربین برود اما الان واقعا ساخت فیلم های وسترن متوقف شده است. وی از این فیلم با عنوان «پری واکرها» یاد کرد و گفت: تولید این فیلم به دلیل اینکه داستان آن در برف می گذرد متوقف شده است و از آنجایی که در این فصل اساسا برفی وجود ندارد، تولید آن متوقف شده است. وی تاکید کرد که این فیلم فیلمنامه بسیار زیبایی دارد.

اسکات در 86 سالگی فهرست بلندبالایی از پروژه ها در دست ساخت دارد و به نظر نمی رسد به این زودی ها بازنشسته شود.

یتس گفت که معتقد است اسکات تا زمانی که بدنش اجازه دهد به ساختن فیلم ادامه خواهد داد. گفت: این عشق زندگی توست، این شوق توست، پس چه باید کرد…

اسکات در حال حاضر چهار فیلم از جمله اقتباس از داستان کوتاه کوین مک‌مولین «بمب»، فیلم هیجان‌انگیز وال‌استریت «سگ‌های بزرگ» و فیلم جاسوسی «ملکه و کشور» را در کارنامه خود دارد. با این حال، «Bee Gees» جلوتر است و فیلمبرداری آن از اوایل سال 2025 آغاز خواهد شد.

این کارگردان بریتانیایی که 2 ماه پیش لقب شوالیه را دریافت کرد، «آخرین دوئل» و «خانواده گوچی» را در سال 2021، «ناپلئون» را در سال 2023 منتشر کرد و «گلادیاتور 2» را برای امسال آماده کرده است.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا