اخبار روز سینما جهان

ریدلی اسکات از چه چیزی متنفر است؟

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، ریدلی اسکات کارگردان «پرومته» در سال 2012 و «بیگانه: پیمان» در سال 2017، برای ساخت «بیگانه: رومولوس» سومین فیلم این مجموعه، صندلی کارگردانی را به فده آلوارز، کارگردان سپرد. از “مردگان شیطانی”. اما اسکات تهیه کننده اصلی پروژه باقی ماند و برای تحقق آن رابطه نزدیکی با آلوارز داشت. او اخیراً به لس آنجلس تایمز گفته است که پیش نویس اول فیلمنامه آلوارز مانند اکثر فیلمنامه ها طولانی بود و این دو با هم کار کردند تا آن را متناسب کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسکات در مصاحبه خود گفت: خطر همه فرنچایزها این است که می میرند مگر اینکه شخصی به طور ناگهانی تصمیم بگیرد با توپ بدود. فده موجی از انرژی است و من عقب نشینی کردم و به او اجازه دادم این کار را انجام دهد.

آلوارز هر بار که نقطه عطفی در ساخت فیلم بیگانه رخ می داد به اسکات زنگ می زد: رومولوس، اما اسکات در مورد عدم دخالت در کار کارگردان جدید قاطعانه گفت که تنها چیزی که هنگام کارگردانی از او متنفر است، نصیحت کردن است. همیشه هست

اسکات گفت: “برای کسی سخت است که شما را نصیحت کند، آخرین چیزی که در یک نقطه خاص می خواهید نصیحت است.” من نیازی به مشاوره ندارم اگر روی شمشیر خودم افتادم و غرق خون شدم، می گویم تقصیر من بود.

در سخنرانی سال گذشته در نشست انجمن کارگردانان لاتین، آلوارز گفت که باید قطعه نهایی «بیگانه: رومولوس» را برای اسکات بفرستد و آن را به عنوان یک فرآیند فوق العاده استرس زا توصیف کرد.

گفت: می‌خواستم قبل از دیگران آن را ببیند. همه به من هشدار دادند که ریدلی واقعاً سخت است. او در بازی Blade Runner 2049 که به نظر من یک شاهکار بود، واقعاً سرسخت بود و ساختن آن واقعاً سخت بود زیرا این کار او بود.

کارگردان درباره شنیدن واکنش اسکات به این فیلم گفت: «حتی اگر او نمی‌خواست، باید می‌رفتم و پشت میز می‌نشستم و به او نگاه می‌کردم که حتی اگر می‌خواست بگوید تو مرا نابود کردی. من آن را مستقیماً از او می‌شنیدم و می‌توانستم چشم‌هایش را ببینم، نه اینکه ایمیلی دریافت کنم که می‌گوید «ریدلی می‌گوید…»، اما او وارد اتاق می‌شود و می‌گوید، فده، چه بگویم. خیلی عالیه… یکی یکی از بهترین تعریف های او این بود: «دیالوگ ها عالی هستند. شما نویسنده هستید؟

«بیگانه: رومولوس» قرار است در تاریخ 16 آگوست اکران شود. این فیلم یک فیلم ترسناک و علمی تخیلی به کارگردانی فده آلوارز و نویسندگی مشترک آلوارز و رودو سایاگز است که قسمت هفتم و نهم «بیگانه» محسوب می شود. ” سری فیلم. کیلی اسپینی، ایزابلا مونر، دیوید جانسون، آرچی رنو، اسپایک فیرن و آیلین وو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

چهار فیلم اصلی بیگانه شامل بیگانه ریدلی اسکات (1979)، بیگانگان جیمز کامرون (1986)، بیگانه 3 دیوید فینچر (1992) و بیگانه: رستاخیز ژان پیر ژونه هستند. محصول سال 1997 می باشد.

فیلم بعدی اسکات به عنوان کارگردان فیلم مورد انتظار گلادیاتور ۲ است که توسط پارامونت در ۲۲ نوامبر در سینماها اکران خواهد شد.

۲۴۵۲۴۵

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا