اخبار روز سینما

آرایش عجیب و غریب و موهای متفاوت ریحانه پارسا خبر ساز شد!/عکس

ریحانه پارسا بازیگر جوان که حاشیه های زیادی دارد عکس هایی با ظاهر عجیب جدید خود منتشر کرده است.

ریحانه پارسا در این عکس ها موهای خود را به شیوه های عجیبی بافته و به شکل های عجیبی روی صورت خود آرایش کرده است.

 

ریحانه پارسا دوباره شریک زندگی او شد/آرایش وحشتناک و موهای عجیب این بازیگر را ببینید!

ریحانه پارسا دوباره شریک زندگی او شد/آرایش وحشتناک و موهای عجیب این بازیگر را ببینید!

انتقاد جام جم از ریحانه پارسا

چند روز پیش که ریحانه پارسا در توییتی از حضور در یک سریال تلویزیونی ابراز پشیمانی و شرمندگی کرد، حتی فالوورهای او نیز ابراز تعجب و انزجار کردند. محتوای بسیاری از نظرات حول همین مساله می‌چرخید که «بدون صداوسیما، اصلا کی تو را می‌شناخت؟!» پارسا همین رزومه یک‌خطی را دست گرفت و به ترکیه پرواز کرد.

اگر نام بسیاری از مهاجران دهه 1990 دیگر را در زمینه های معروفی مانند بازیگری و خوانندگی جستجو کنید، به سرعت متوجه خواهید شد که زندگی حرفه ای آنها در داخل و حتی خارج از کشور در مجموع شامل چهار یا پنج حرف نیست.

آیتک جاویدنژاد، صدف طاهریان، مهراد جم و بسیاری از چهره های پر سر و صدا این روزها در فضای مجازی، با تقریب خوبی، اساسا فاقد کارنامه حرفه‌ای ندارند.

ریحانه پارسا دوباره شریک زندگی او شد/آرایش وحشتناک و موهای عجیب این بازیگر را ببینید!

این اتفاق نشان می‌دهد که دام‌های آن سوی آب گسترده‌تر شده و البته نیاز به افراد سبک‌تر و گمنام‌تری دارد. تا یک دهه پیش، فرصت‌های مهاجرت برای هنرمندان به استخدام در کانال‌های خبری فارسی‌زبان خارج از کشور محدود می‌شد و به نظر می‌رسید که شانس جذب برای پروژه‌های سینمایی کمتر از اکنون باشد، بنابراین استخدام‌کنندگان به دنبال چهره‌های برجسته‌تر و معتبرتر در این بخش بودند.

حال کافی است داوطلب میل به عبور از برخی مرزها و توانایی ورود به بازی های فرهنگی-اقتصادی-سیاسی را نشان دهد تا مورد استقبال قرار گیرد.

منبع ما می‌گوید این شبکه، سناریونویسانی دارد که به چهره‌ها می‌گوید کدام‌یک در چه زمانی با دیگری ارتباط بگیرد یا چه کسی در لایو چه بگوید تا صفحات ترند فضای مجازی شوند و از این طریق آدم‌های بیشتری از خلال این بازی‌ها به تور سایت‌های شرط‌بندی بیفتند. در واقع این بازی با جلوه‌گری سلبریتی‌ها برای شکار اعتماد و سرمایه مردم عادی طراحی شده است.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا