اخبار روز سینما

ریبوت فیلم My Bloody Valentine ساخته خواهد شد

به نظر می‌رسد که طرفداران فیلم My Bloody Valentine ، می‌توانند به‌زودی منتظر تماشای نسخه‌ی جدیدی از یکی از آثار محبوب این ژانر باشند.

طبق گزارش‌هایی که به دستمان رسیده، شرکت «Blumhouse» در حال ساخت ریبوت فیلم قتل عام خونین من (My Bloody Valentine) است. این فیلم که نخستین‌بار در سال 1981 اکران شد، یک اثر اسلشر کانادایی کالت به حساب می‌آید و داستان معدنچی‌ای را روایت می‌کند که قصد دارد از دیگر معدنچی‌ها در یک شهر کوچک انتقام بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ریبوت فیلم My Bloody Valentine ساخته خواهد شد

در سال 2009 نیز یک بازسازی سه‌بعدی از این فیلم ساخته شد که استقبال نسبتا خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران را به همراه داشت. هنوز هیچ اطلاعاتی از جمله کارگردان، بازیگران و داستان فیلم جدید در دست نیست، اما به نظر می‌رسد که استودیوی Blumhouse در حال حاضر مراحل اولیه‌ی تولید این پروژه را آغاز کرده است.

اگر این خبر به طور رسمی تایید شود، «قتل‌عام خونین من» به جمع عناوین ترسناک کلاسیکی که توسط Blumhouse برای مخاطبان جدید بازسازی می‌شوند، اضافه خواهد شد. این شرکت پیش از این فیلم‌های محبوبی مانند «هالووین» و «جن‌گیر» را نیز بازسازی کرده بود.

فیلم My Bloody Valentine

با توجه به موفقیت بازسازی سال 2009 قتل‌عام خونین من، به نظر می‌رسد که ساخت نسخه‌ی جدید این فیلم نیز برای «Blumhouse» یک سرمایه‌گذاری پرسود باشد. طرفداران فیلم‌های ترسناک کلاسیک بی‌صبرانه منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از این پروژه و تماشای نسخه‌ی جدید قتل‌عام خونین من هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازسازی فیلم‌های اسلشر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا