اخبار خودرو

رکورد عرضه خودروهای وارداتی شکسته شد

رکورد عرضه خودروهای وارداتی شکسته شد

در آخرین دوره عرضه خودروهای وارداتی، رکورد تخصیص خودرو به مشتریان شکسته شد.

ساعاتی پیش نتایج آخرین چرخه فروش خودروهای وارداتی اعلام شد. مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت در گفت و گو با پایگاه خبری لاست خرو گفت: در این مدت عرضه خودروهای وارداتی بیش از 117 هزار متقاضی مراحل ثبت نام اولیه و اعلام بلوک تقاضای 500 را طی کردند. بیش از 19000 متقاضی خودرو اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان توسعه تجارت افزود: خودروهایی که در این دوره سامانه به بیش از 19 هزار متقاضی اختصاص یافته اند، مراحل ثبت سفارش و ورود به گمرکات کشور را طی کرده اند و این مشتریان قطعا خودروی خود را تحویل خواهند گرفت. در مدت تعیین شده تحویل خواهند شد.”

دیغمی همچنین افزود: در این دوره از عرضه خودروهای وارداتی، متقاضیان جدید توانستند درخواست خرید خود را ثبت کنند که باید متذکر شوم که در دوره های بعدی سامانه واردات، مشتریان قبلی اولویت و فرآیند ایجاد نمایندگی نخواهند داشت. حساب کاربری و ثبت درخواست

مهدی ضیغمی مدیرعامل سازمان توسعه تجارت افزود: به زودی تحویل خودروهای وارداتی جدید انجام می شود و مشتریان می توانند خودروهای خارجی صفر کیلومتر را خریداری کنند، همچنین باید گفت که از ابتدای واردات خودرو، بزرگترین خودروهای وارداتی بوده است. عرضه خودروهای وارداتی در این مدت انجام شده است.

بررسی های خبرنگار آخرین سفارش نشان می دهد که جدول عرضه جدید سامانه وارداتی طی روزهای آینده اعلام می شود. همچنین پرتقاضاترین خودروی وارداتی در این دوره از سیستم وارداتی، تویوتا کرولا کراس هیبریدی بوده است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا