bato-adv

خبری که به شوخی در فضای مجازی فارسی زبان دست به دست می شد در برخی رسانه های عبری به خبری جدی تبدیل شد. در پی حمله رژیم صهیونیستی، یک کانال تلگرامی به شوخی نوشت که سید جواد هاشمی فرمانده سپاه در این حملات کشته شده است و یک کانال تلگرامی اسرائیلی نیز این موضوع را بازنشر کرده است. اما شهرت شهید سید جواد هاشمی به خاطر نقش های فراوانی است که ایفا کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، به گفته خودش در طول دوران فعالیت خود 33 بار در فیلم ها و سریال ها به شهادت رسید که برای او یک رکورد محسوب می شود. هرچند ممکن است این عدد کمی اغراق آمیز باشد، اما هاشمی در فیلم هایی مانند «افق» یا «پرواز در شب» به شهادت می رسد. با حادثه صبح امروز رکورد وی به 34 شهید می رسد.

این شهادت های متعدد در فیلم ها و سریال ها باعث شده تصویر خاصی از او در ذهن مردم نقش بسته و انتظارات خاصی از او داشته باشند. به طوری که وقتی در سریال زخم کاری او در صحنه ای در استخر حضور پیدا کرد، واکنش های منفی نسبت به ظاهر برهنه او جلوی دوربین وجود داشت و عده ای گفتند که ایفای هیچ نقشی شایسته او نیست. اما خودش معتقد بود که به عنوان یک بازیگر باید بتواند طبق فیلمنامه کاری را که لازم است انجام دهد. البته این تنها ضلع سید جواد در سال های اخیر نیست. حضور در تبلیغات یک شرکت خاص که باعث از دست دادن افراد زیادی شد یا دفاع از بازیگری که ایران را ترک کرد و برهنه جلوی دوربین ظاهر شد، از حواشی چند سال اخیر هاشمی است.

هاشمی علاوه بر بازیگری، یکی او را یکی از فیلمسازان موفق در عرصه سینمای کودک و نوجوان ایران می دانند که با دکورها و گریم های مفصل برای کودکان فیلم های فانتزی می سازد. هم اکنون «شهر گربه ها 2» او روی اکران است و با اینکه به اندازه آثار موفقش فروش نداشته اما تاکنون 10 میلیارد تومان در گیشه فروخته است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما