اخبار روز

مجرم شناخته شدن رکنا!/جزئیات

هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی پس از مجرم شناختن مدیر مسئول پایگاه خبری رکنا در پرونده مرحوم مهرجویی، دوباره او را به خاطر انتشار  خبر خلاف واقع در پرونده دارو‌های خاص مجرم دانست.

اکبر نصراللهی، سخنگوی هیئت منصفه سیاسی و مطبوعاتی گفت:  اتهامات مدیر مسئول پایگاه سایت خبری رکنا «نشر مطالب کذب»  با تیتر” قیمت دارو‌های سرطان در ۲۰ روز ۴ برابر شد / داروی ۸۵۰ تومانی ۳ میلیون شد!، در ۲۸ مهر ۱۴۰۲ است

وی افزود: مدیر مسئول پایگاه خبری رکنا در دفاع از خود اعلام کرد که انتشار این خبر غیرعمدی بوده است. بعد از اینکه متوجه شدیم دارو،  نه تنها از 850 هزار تومان به 3 میلیون افزایش پیدا نکرده است، بلکه با توجه به اینکه جزو داروهای خاص است، از 850 هزار تومان به 288 هزار تومان کاهش یافته است. خبر اشتباه اصلاح شد و از این کار مسئولان وزارت بهداشت و هلال احمر تشکر شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی  با استناد به اعلام جرم توسط دادستانی و انقلاب تهران در دادگاه  از مدیر مسئول پایگاه خبری رکنا تصریح کرد: هیئت منصفه پس از استماع دفاعیات متهم با اکثریت آرا وی را مجرم شناخت. کیفرخواست و در مورد این اتهام اکثریت آرا او را شایسته دریافت تخفیف نمی دانند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا