اخبار خودرو

رونمایی از کراس اوور مدرن ماموت خودرو در نمایشگاه تحول؛ ارس M5 را بشناسید

شرکت ماموت خودرو گامی رو به جلو برداشت و کراس اوور مدرن خود را در سومین دوره نمایشگاه تحول صنعت خودرو ارائه کرد.

ماشین غول پیکر مانند یکی در بین شرکت های واردکننده توانسته محصولات مهمی مانند فولکس واگن ID.4 و محصولات برند جتا را وارد بازار ایران کند. این شرکت اخیراً خودروی تویوتا M5 را خریداری کرد که یک کراس اوور با تکنولوژی مدرن و به روز است که توسط برند SERES تولید و در بازارهای جهانی به فروش می رسد.

شرکت SERES یک شرکت فناوری است که طی همکاری گروه موتور دانگ فنگ چین و هواوی در سال 2021 و Ayto M5 که ماموت خودرو قصد دارد آن را با نام Ares M5 عرضه کند، ایجاد شد. یکی یکی از محبوب ترین محصولات این برند می باشد. این خودرو هم اکنون در نمایشگاه تحول صنعت خودرو حضور دارد و در غرفه ماموت خودرو به نمایش درآمد. در ادامه نگاهی کوتاه به این خودرو خواهیم داشت.

رونمایی از کراس اوور مدرن ماموت خودرو در نمایشگاه تحول؛ ارس M5 را بشناسید

مشخصات فنی

قلب کراس اوور مدرن ماموت خودرو دو موتور الکتریکی است که در کنار هم می توانند 489 اسب بخار قدرت و 675 نیوتن متر گشتاور تولید کنند و نیروی تولید شده را به تمام چرخ ها منتقل کنند. در کنار این دو موتور الکتریکی، یک موتور 1.5 لیتری بنزینی 114 اسب بخاری نیز وجود دارد که عملا هیچ نقشی در نیروی محرکه این خودرو ندارد و وظیفه آن صرفا شارژ باتری های Ares M5 است.

آرس M5 در نمایشگاه تحول
رونمایی از کراس اوور مدرن ماموت خودرو در نمایشگاه تحول؛ ارس M5 را بشناسید

ظرفیت باتری خودرو 40 کیلووات ساعت است و شارژ کامل آن با شارژرهای معمولی 5 ساعت طول می کشد. ناگفته نماند که این زمان به لطف فناوری شارژ سریع به 30 دقیقه کاهش می یابد.

طراحی کراس اوور مدرن ماموت خودرو

شکل کلی بدنه غول پیکر کراس اوور ما را به یاد برخی از محصولات برند پورشه می اندازد و این به دلیل استفاده از مهندسان طراح پورشه است. در نمای جلوی Ares M5، طراحی چراغ های این خودرو بیشتر جلب توجه می کند. جدای از این، استفاده از خطوط کرومی در جلو پنجره ظاهری لوکس به این خودرو بخشیده است. در نمای عقب این خودرو نیز چهره ای جدید و منحصر به فرد دیده می شود و ارس 5 به لطف استفاده از چراغ های متصل در عقب می تواند مخاطب را به خود جذب کند.

طرح ارس M5
رونمایی از کراس اوور مدرن ماموت خودرو در نمایشگاه تحول؛ ارس M5 را بشناسید

وقتی وارد Ares M5 می شوید می توانید تجربه خوبی از یک خودروی فعلی داشته باشید زیرا سیستم های چند رسانه ای و به طور کلی قسمت الکترونیکی این خودرو نتیجه شرکت هواوی است و در قسمت مالتی مدیا شما یک محیط کاربری روان و روان دارید. . مسافران را قرار دهید.

ویژگی های Ares M5

محصول جدید ماموت خودرو ویژگی های مدرن و به روز را در دل خود جای داده است. سیستم تشخیص حضور دست روی فرمان، پرتو بالا خودکار، رادار نقطه کور، رادار دستیار ترافیک، رادار بین خطوط، سیستم هشدار برخورد از جلو، دستیار پارک، شارژر بی سیم و غیره. اینها تنها بخشی از امکانات و آپشن های این خودرو هستند.

ویژگی های Ares M5
رونمایی از کراس اوور مدرن ماموت خودرو در نمایشگاه تحول؛ ارس M5 را بشناسید

شرکت ماموت خودرو قرار است به زودی این محصول را وارد بازار خودرو کشور کند، اما مشخص نیست این شرکت در ابتدا قصد دارد آیتو M5 را وارد کند یا این محصول مونتاژ شده در خودرو را به فروش برساند. بازار کشور از بدو پیدایش

ناگفته نماند که سومین دوره نمایشگاه تحول صنعت خودرو از روز شنبه سی ام آغاز می شود. تیر تا سه شنبه دوم شروع به کار کرد. مرداد ماه 1403 ادامه دارد و علاقه مندان به حوزه خودرو می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا