اخبار روز

رونالدو یک اسطوره است اما وینیسیوس برنده توپ طلا می شود

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در مصاحبه اخیر خود به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و همکاری با او را تجربه ای خوشایند توصیف کرد. با این حال او پیش بینی کرد که وینیسیوس جونیور ستاره جوان برزیلی رئال شانس بیشتری برای بردن توپ طلا دارد.

سرمربی رئال مادرید کار با کریستیانو رونالدو را بسیار دلپذیر و آسان می دانست. او پیش بینی کرد که وینیسیوس برنده توپ طلا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شد.

به گزارش روزنامه اسپانیایی آس، وینیسیوس، دنی کارواخال و جود بلینگهام سه بازیکن رئال هستند که شانس بردن توپ طلا را دارند.

کارلو آنچلوتی درباره بهترین شانس برای کسب توپ طلا گفت: هم وینیسیوس، هم کارواخال و هم بلینگهام فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و هر سه بازیکن گل های بسیار مهمی به ثمر رساندند، اما فکر می کنم وینیسیوس برنده توپ طلا شود.

وی درباره کریستیانو رونالدو گفت: رونالدو یک اسطوره است. کار با او خوشایند و بدون پیچیدگی است. داشتن بازیکنی که در هر بازی گل می زند برای یک مربی بسیار خوب است.

کارلتو در مورد ادن هازارد و دلیل ناکامی اش در رئال گفت: هازارد بازیکن خوبی بود اما اغلب مصدوم می شد که برایش مشکل ایجاد می کرد اما مشکل دیگر او این بود که برای حضور در تیم مبارزه نکرد و بازی . هازارد باید بیشتر تلاش می کرد. او هیچ تمایلی به رقابت نداشت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا