«من هم دوست ندارم»، «میوه دوست ندارم» و… شاید این جملات را هنگام تهیه میوه برای مدرسه فرزندانتان شنیده باشید. اما نگران نباشید. با کمی خلاقیت می توانید ظرف میوه کودکان خود را تزیین کنید و اشتهای آنها را برای میوه تقویت کنید. در این مطلب در مورد روش های مختلف تزیین میوه مدرسه صحبت کردیم. با ما همراه باشید.

میوه آرایی پاییزی مدرسه

وقتی کودکان میوه‌هایی را می‌بینند که به روش‌های مختلف تزئین شده‌اند، تمایل بیشتری به خوردن آن‌ها دارند. با ایده هایی که در مقاله زیر توضیح می دهیم، پیاده سازی باغ میوه در بشقاب مدرسه برای کودکان آسان تر می شود.

ایده تزیین میوه ناب برای مدرسه کودکان یک باغ میوه است. به یک بشقاب بزرگ مانند یک باغ فکر کنید. در این طرح جای درختان سیب است. دانه های انار، گل و انگور را به شکل حشره روی آن بچینید. خلال دندان نیز جایگزین شاخه های درخت و ساقه گل می شود.

زرافه موزی

یک موز را به صورت عمودی قرار دهید. این موز بدن یک زرافه است. پاها، گردن و سر زرافه را با استفاده از قطعات موز دیگر درست کنید. برای اتصال قسمت های مختلف بدن از خلال دندان استفاده کنید. همچنین می توانید با استفاده از دانه های انار چشم و لکه های بدن زرافه را ایجاد کنید.

صورتک میوه ای

یک تکه سیب بزرگ را به عنوان صورت در نظر بگیرید. چشم، بینی و دهان را با استفاده از قسمت هایی از میوه های دیگر مانند هویج، خیار و کشمش درست کنید. از یک تکه موز برای ایجاد یک لبخند زیبا استفاده کنید.

آفتاب میوه ای

برای درست کردن آفتابه خانم یک پرتقال را حلقه حلقه کنید. با چسباندن تکه‌های میوه‌های مختلف مانند سیب، گلابی و کیوی به پرتقال با خلال دندان، اشعه‌های خورشید را ایجاد کنید. خیلی ساده و زیباست!

در مقاله انواع غذاهای خوشمزه برای مدرسه; ما مجموعه تنقلات خود را برای تعطیلات مدرسه معرفی کردیم.

قطار میوه

از خلال دندان به عنوان واگن قطار استفاده کنید و میوه های مختلف مانند انگور، توت فرنگی، زغال اخته و غیره را به عنوان مسافر داخل خودرو قرار دهید. در این طراحی خلاقانه میوه، موز را به عنوان یک لوکوموتیو قطار در نظر بگیرید.

میوه آرایی با سیخ چوبی برای مدرسه

انواع میوه های کوچک مانند برش های پرتقال، نارنگی، انگور و سیب را روی یک سیخ چوبی رشته کنید تا یک تاج میوه زیبا بسازید. این تاج برای جشن تولد یا جشن های کودکانه بسیار مناسب است.

روش های مختلف برای تزئین میوه برای مدرسه کودک شما

قلب های میوه ای

سیب میوه ای است که فواید زیادی برای بدن دارد. برای تشویق کودکان به خوردن این میوه خاص، می توانید آنها را به شکل قلب برش دهید. پس سیب ها را به شکل قلب برش بزنید و با خلال دندان به هم وصل کنید تا تاجی به شکل قلب درست کنید. قلب ها را با دانه های انار یا زغال اخته پر کنید.

روش های مختلف برای تزئین میوه برای مدرسه کودک شما

نکات تزئین میوه های پاییزی برای مدرسه

تزئین میوه برای مدرسه یک کار ساده و سرگرم کننده است. به این ترتیب هم مادر و هم پدر اوقات خوشی را سپری می کنند و بچه ها به خوردن میوه ترغیب می شوند. نکاتی که در این قسمت خواهیم داد، ایده های میوه آرایی مدرسه کودکان را کامل می کند.

  • تازگی و کیفیت: از میوه های تازه و با کیفیت استفاده کنید. میوه های له شده یا بی مزه اشتهای کودک را کم می کند.
  • تنوع رنگ: میوه هایی با رنگ های مختلف دکوراسیون شما را جذاب تر می کند.
  • سادگی برش ها: برش های میوه باید ساده و بی خطر باشند تا کودک به راحتی آن را بخورد. از برش های تیز و کوچک خودداری کنید.
  • سیخ چوبی: از سیخ چوبی برای اتصال تکه های میوه و ایجاد اشکال مختلف استفاده کنید.
  • قالب های کاتر: می توانید با استفاده از قالب های کاتر میوه ها را به اشکال مختلف برش دهید.
  • رنگ‌آمیزی: از رنگ‌های طبیعی مانند مومیایی لب یا پودر کاکائو برای رنگ کردن توت‌ها استفاده کنید.
  • تزیین با خامه یا شکلات: برای تزیین میوه ها می توانید از خامه یا شکلات آب شده استفاده کنید.
  • چیدمان زیبا: میوه های تزیین شده را در ظرف به شکلی زیبا و جذاب بچینید.
  • کمک گرفتن از کودک: از کودک بخواهید در تزئین میوه به شما کمک کند. این باعث می شود که به کار خود احساس غرور کند و از خوردن میوه ها بیشتر لذت ببرد.
  • قصه گویی: برای هر میوه آرایی یک داستان کوتاه و جالب بگویید تا کودکان را به خوردن میوه راحت تر تشویق کنید.

    صبحانه مهمترین وعده غذایی است. از این رو در مقاله ۸ صبحانه سالم برای مدرسه، ۸ صبحانه را معرفی کردیم که می توانید قبل از مدرسه برای فرزندان خود تهیه کنید.

    در نهایت؛ در این مقاله به شرح کامل ایده های میوه آرایی برای مدرسه پرداخته ایم و نکات کاربردی برای این فرآیند لذت بخش را بررسی کرده ایم. با رعایت دستورات و نکات مندرج در مقاله می توانید یک بشقاب میوه ای زیبا برای فرزندان دلبندتان تزیین کنید. پس زود دست به کار شوید!

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما