اخبار روز

روش فعال سازی توربو همستر مبارزه / گام به گام به این عکس ها


به گزارش مانیبان، بازی همستر مبارزه کن یکی این یکی از محبوب ترین بازی های تلگرام است که توسط میلیون ها کاربر و بازیکن در سراسر جهان انجام می شود. همستر کمبت دارای بخش های مختلفی مانند قسمت کارت، پاداش روزانه، کد مورس و … می باشد.

یکی از گزینه هایی که در قسمت Boost, Turbo (Turbo) می بینید همستر غیر فعال بوده و اعلام می کند به زودی فعال خواهد شد.

در پایین صفحه اول بازی دکمه Boost وجود دارد که با کلیک بر روی آن می توانید سکه های خود را افزایش دهید. با فشردن فول انرژی می توانید نوار انرژی خود را 6 بار در روز پر کنید. اما با هر بار استفاده از این تابع، به مدت یک ساعت غیرفعال می شود. گزینه توربو همستر که شامل افزایش سکه های دریافتی در هر ضربه است، هنوز فعال نشده است. این دو گزینه تقویت کننده های رایگان بازی هستند.

همستر مثلا دعوا کن نات کوین، دارای ارتقاء پولی است و برای استفاده از آنها باید سکه های خود را خرج کنید. با افزایش سطح Multitap، تعداد سکه هایی که او در هر ضربه دریافت می کند افزایش می یابد. علاوه بر این، افزایش سطح حد انرژی باعث افزایش تعادل سکه شما در نوار انرژی می شود.

در بازی همستر در مبارزات، از قدرت های مختلف برای افزایش سطح و درآمد سکه خود استفاده می کنید. با کلیک بر روی دکمه Boost می توانید سکه های خود را افزایش دهید و با کلیک کردن بر روی Full Energy قادر خواهید بود نوار انرژی خود را تا شش بار در روز شارژ کنید. اما لازم به ذکر است که با هر بار استفاده از این تابع به مدت یک ساعت غیرفعال می شود. علاوه بر این، یک تقویت کننده توربو برای افزایش تعداد سکه های دریافتی در هر ضربه وجود دارد، اما هنوز فعال نیست. با افزایش سطح Multitap و محدودیت انرژی می توانید درآمد و تعداد سکه های خود را افزایش دهید و بازی را بهتر و جذاب تر کنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا