اخبار روز

روزنامه ایشال تعل در مورد نفوذ جریان های معاند در حکومت نوشت; کائنات عصبانی شد

روزنامه اعتماد از این نماینده پرسید: «شما در مورد اتاق فکر عملیات های تخریبی و جریانات معاند در وزارت کشور و بخش هایی از جریان راست توییت می کردید و صحبت می کردید، می توانید محدوده این اتاق فکر را توضیح دهید؟» او پاسخ خود را بدون اشاره به شخص یا افراد خاصی بسط داد، دایره تهمت را کنار گذاشت و گفت: «منظورم ایجاد اتاق فکر مخالف فقط در وزارت کشور نبود. فضای فکری این جریان انحرافی دایره ای است که در آن ترکیبات مختلفی وجود دارد.

وی می افزاید: مبنای اصلی رئیس جمهور شدن ابراهیم رئیسی در مجلس شکل گرفت.220 امضای نمایندگان مجلس منبع اصلی رئیس جمهور شدن رئیسی بود، اما علیرغم این حمایت ها، مجلس یازدهم همواره سعی کرده منتقد او دلسوز و منصف باشد. از کاستی ها، ناکارآمدی ها و انحرافات دولت. مدیر و وزیر بودن این جریان با این گروه مخالف به خوبی پیش نرفت و این جریان قصد و اراده دارد که با مدیریت حوادث به گونه ای نمایندگان و مجلس را تخریب کند که مجلس آینده مجلس تمام عیار وکیل الدوله باشد. نشانه های این تلاش ها را می توان در مداخلات مدیریتی تهران و شهرستان ها به وضوح دید. هر موضوعی که باعث تخریب نمایندگان فعلی و حمایت و تقویت رقبای آنها که حامیان افراطی دولت هستند، مورد استقبال این جریان واگرا در دولت و نهادهای فراتر از آن قرار خواهد گرفت.

این نماینده همچنین گفت: سلول های مغزی این جریان واگرا جدید ممکن است دقیقاً مشابه جریان واگرا قبلی نباشد، اما الگوها و مدل های حرکتی یکسانی دارند. این جریان، جریانی است که علیه نظام، ولایت فقیه، در برابر همسویی و همدلی قوای سه گانه، شیوه خدمت بی حد و حصر و در برابر صدای مردم، ایجاد دکانی جدید را به حاشیه می برد. این جریان به جای پیروی از علما، مراجع و فقها در مسائل اعتقادی، افراد بی سواد و فاقد تحصیلات دینی را دنبال می کند. بحث های سیاسی به جای همدلی برای آرامش کشور و حل مشکلات مردم، بحث درگیری سیاسی، انگ، سرزنش و… است که همین الگوهای مشابه بین این دو جریان واگرا، برخی را به این باور رسانده است که این جریان ادامه دهنده جریان واگرای قبلی است. در اوایل دهه 1990

سوالی که در مصاحبه نماینده مذکور با روزنامه اعتماد مطرح نشد این است که این روزنامه مرتبط با جریان واقعی انحرافی کشور (جریان اشرافیت غرب زده و مخالف اصول و آرمان های انقلاب) است. )، انگیزه این گفتگو و بازی نماینده جریان چیست؟ آیا انقلاب شده است؟ آیا واقعاً برای روزنامه وامداری مانند شهرام جزایری که همکاران بسیاری از کشور گریخته و جذب بی بی سی، رادیو فردا و … شده اند، اهمیتی دارد که روند واگرا را ببیند یا در تلاش است همزمان دولت و مجلس را تشویق کند. زمان نابود کردن؟ جاسوسی از برخی افراد بی خبر؟!

ایجاد نفوذ گرایش های واگرا در دولت و مجلس در حالی که دولت و مجلس متشکل از نیروهای انقلابی هستند و همچنین تعامل و هم افزایی این دو نهاد طی دو سال گذشته که موفقیت های بزرگی را برای کشور به ارمغان آورده است. ، نخبگان غربی را نگران می کند. انجام داده است.

23302

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا