اخبار روز سینما

بررسی ماجرای جذاب یک آقازاده در فیلم “مصلحت”!/ عوامل سریال

پی ام آپ؛ سرانجام فیلم «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی از هفته آینده در سینماهای کشور اکران می شود.

به گزارش روابط عمومی پروژه، فیلم مصلحت به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه پس از 3 سال بلاتکلیفی سرانجام از روز چهارشنبه 17 خردادماه از پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

این فیلم که در ژانر سیاسی- معمایی ساخته شده است با دریافت دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم اول در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت. پس از این رویداد سینمایی به دلیل برخی برداشت های سیاسی با چالش ها و موانع مختلفی برای برگزاری نمایشگاه خود در سینماهای کشور مواجه شد که سه سال به تعویق افتاد.

در این فیلم بازیگرانی چون: فرهاد قاهمیان، وحید رهبانی، نازنین فراهانی، مجید نوروزی، مهدی حسینی نیا، امیر نوروزی، سهی‌بانو ذوالقدر و… به ایفای نقش می پردازند.

«مصلحت» که اولین همکاری مشترک سازمان سینمایی سوره و مرکز فیلم و سریال اوج محسوب می‌شود، روایتی از ماجرای مشکوک و مرموز پسر یکی از مقامات ارشد کشور است که در محیطی به سر می‌برد و با حال و هوای دهه شصت فیلمبرداری شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا