رهبر انصارالله: دشمن در مکانی به نام تل آویو دیگر در امان نیست.

رهبر انصارالله: دشمن در مکانی به نام تل آویو دیگر در امان نیست.

به گزارش بازتاب آنلاین ایسنا، سید عبدالملک بدر الدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن روز یکشنبه پس از حمله رژیم صهیونیستی به غرب این کشور گفت که تل آویو «تجاوز نظامی مستقیم» به غرب این کشور انجام داده است. مخازن شرکت های نفت و برق در حدیده» روز شنبه. .

وی گفت: انتخاب اهداف دشمن مربوط به هدف قرار دادن اقتصاد یمن و تداوم جنگ اقتصادی با هدف آسیب رساندن به مردم و معیشت آنهاست که دشمن هدف متفاوتی دارد یعنی تصاویر آتش و دود می کند تا حمله خود را به عنوان یک دستاورد بزرگ معرفی کند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی می خواست با صحنه های آتش به مردم خشمگین و هراسان خود نشان دهد که دستاورد بزرگی به دست آورده و ضربه دردناکی به یمن وارد کرده است.

رهبر انصارالله یمن گفت: دشمن صهیونیستی می خواست مردم فلسطین را در غزه در انحصار خود درآورد و استراتژی خود را بر همین اساس بنا کرد، اما اولین چیزی که در جهت گیری اشغالگری تأثیر گذاشت، جبهه حمایت در لبنان بود که تأثیر زیادی داشت. و غزه کمک کرد. استقرار نیروهای یمنی نیز تأثیر بسزایی در جهت گیری اشغال و تأثیر اقتصادی بر دشمن داشت.

سخنرانی رهبر انصارالله در یمن

منطقه عملیاتی ارتش یمن در حال گسترش است

سید عبدالملک الحوثی تاکید کرد: عملیات مشترک ارتش یمن و مقاومت اسلامی در عراق تاثیر مستقیم و قابل توجهی بر دشمن داشته است. دشمن به توسعه توانمندی‌ها و تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها و ابزارهای جدید ما پی برد که تأثیر زیادی داشت و دشمن نتوانست جلوی آنها را بگیرد.

وی تصریح کرد: ادامه نسل کشی در غزه و سیاست قحطی رژیم صهیونیستی، یمن را به سمت گسترش دامنه عملیات خود به اقیانوس هند و مدیترانه سوق می دهد. او باید بیشتر تحت فشار قرار گیرد و مهار شود.

پهپاد یافا در یمن تولید و توسط نیروهای یمنی سرنگون شد

رهبر انصارالله یمن با اشاره به عملیات روز جمعه ارتش یمن علیه تل آویو گفت: پهپاد «یافا» یک پهپاد پیشرفته با قابلیت‌های واضح در سطوح تاکتیکی و فنی است و بردی طولانی و قدرت تخریبی فراتر از هر پهپادی دارد.

وی با اشاره به اینکه “نفوذ این پهپاد به عمق دشمن برای وی بسیار آزاردهنده بود و معادله جدید و مهمی را نشان می داد”، گفت: این اقدام در خارج از فلسطین بی سابقه است دشمن، و این چیزی است که رهبران آنها گفته اند.»

سید عبدالملک الحوثی گفت: پهپاد یافا در یمن ساخته و توسط نیروهای یمنی سرنگون شده است و آنطور که برخی ادعا می کنند ممکن است برخی نقش یمن، کارآمدی آن را زیر سوال ببرند توانمندی های مردم یمن و نفوذ ارتش و نیروهای مسلح آن.

وی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی دیگر در مکانی به نام “تل آویو” در امان نیست و این یک مشکل واقعی برای دشمن است و معادله جدیدی است که حکایت از شکست پیروان و مزدوران دارد.

رهبر انصارالله: دشمن در مکانی به نام تل آویو دیگر در امان نیست.

سخنرانی رهبر انصارالله در یمن

حمله رژیم صهیونیستی مانع حمایت یمن از غزه نخواهد شد

سید عبدالملک الحوثی در سخنانی در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به حدیده یمن و تأسیسات غیرنظامی آن گفت: دشمن دریافته است که ادامه تجاوز به غزه مشکلات و بحران های واقعی را به همراه خواهد داشت و بس. چرا دلیل به یمن حمله کرد؟ حمله به یمن برای دشمن آسان نیست و باید استراتژی تمرکز بر نوار غزه و تضمین حفاظت از آمریکایی ها و عوامل را کنار می گذاشت.

وی با بیان اینکه این حمله رژیم صهیونیستی مانع از ادامه مرحله پنجم حمایت یمن از غزه نخواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر حملات و حملات به تاسیسات غیرنظامی در یمن بر ملت این کشور تأثیر می‌گذاشت، آن‌ها هم تأثیری داشتند. تاثیر بر حملات مزدوران آمریکایی. رژیم صهیونیستی قدرت بازدارندگی نخواهد داشت و بازدارنده نخواهد بود و مانع حمایت ملت یمن از مردم فلسطین نخواهد شد.

رهبر انصارالله تاکید کرد: توسعه توانمندی و انطباق با مقیاس چالش همچنان ادامه خواهد داشت، همانطور که در آغاز تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن اتفاق افتاد.

سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد: این اظهارات که هر گونه موضع حمایتی از ملت فلسطین به لطف ایران است، منطق رژیم صهیونیستی است و هرکس این را بگوید دست نشانده و مزدور این رژیم است و به فلسطین توهین می کند. مردم.”

دشمن به سمت سقوط و شکست پیش می رود

رهبر انصارالله یمن افزود: صهیونیست ها باید بیشتر نگران باشند و متوجه شوند که “رهبران احمق آنها را به خطر بزرگتری خواهند کشاند.”

وی تصریح کرد: ورود مستقیم رژیم صهیونیستی به نبرد، دلیلی بر عدم اجرای دستورات مزدوران به آنها بود. اجازه دهید عوامل شما با ما بجنگند. حمله مستقیم دشمن اسرائیل به یمن مواضع واقعی برخی کشورها را آشکار خواهد کرد.

سید عبدالملک الحوثی گفت: سوال مردم فلسطین واقعی است و طنین آن سراسر جهان را پر کرده است و هیچکس نمی تواند طوطی دشمن شود و حقیقت را بپوشاند.

رهبر انصارالله یمن با ابراز خرسندی از همکاری یمن و جبهه های پشتیبانی، محور مقاومت یمن را «محور الاقصی و قدس» دانست و گفت: هماهنگی در همه جبهه ها در خصوص تجاوزات رژیم صهیونیستی وجود دارد.

وی تاکید کرد: ما در قوی ترین مرحله این رویارویی هستیم و به عملیات های حمایتی خود از مردم فلسطین ادامه می دهیم. این مرحله مهم و حاوی نشانه های پیروزی موعود و حرکت دشمن به سمت سقوط و شکست است.

310310

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :