اخبار خودرو

رنگین کمان ری را ؛ رنگ های جدید کراس اوور ملی رونمایی شد

رنگین کمان ری را ؛ رنگ های جدید کراس اوور ملی رونمایی شد

امروز همزمان با مجمع عمومی سالانه ایران خودرو، رنگ های جدید کراس اوور ملی رونمایی شد و قیمت این محصول روز چهارشنبه اعلام می شود.

مجمع عمومی عادی سالیانه گروه صنعتی ایران خودرودر روز یکشنبه 31 تیر 1403 با حضور 78 درصد از سهامداران برگزار شد. پس از تشکیل اعضای هیات مدیره مجمع، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سهامداران قرائت و توضیحات مدیران ایران خودرو و سهامداران حاضر در مجمع ارائه شد. ، با اکثریت آرا به هیئت مدیره محول کردند.

اما خارج از این انجمن، رنگ های جدید کراس اوور ملی نیز اعلام شد. پیش از این کراس اوور داخلی را تنها در رنگ های نقره ای، مشکی و سفید دیده بودیم اما اکنون رنگ های جدید و سفارشی این کراس اوور به نمایش درآمده و گفته می شود قیمت نهایی این خودرو روز چهارشنبه اعلام می شود. به نظر می رسد که آنها بالاخره این محصول را به فروش خواهند رساند مرداد بگذارید شاهد این ماه باشیم.

رنگ های جدید آلبوم متقاطع ملی

مشخصات فنی و ویدیوی معرفی ری.

اولین کراس اوور داخلی ایران خودرو مجهز به موتور 1.65 لیتری توربوشارژ با فناوری Dual VVTI یا EFP است که قرار است در سایر محصولات ایران خودرو مانند نسخه دانا یوانات یا تارا نیز نصب شود. این موتور توانایی رسیدن به حداکثر توان 160 را دارد رزومه و گشتاور قدرت نهایی 240 نیوتن متر است و نیروی تولید شده از طریق یک جعبه دنده شش سرعته منتقل می شود. AT اتوماتیک ساخت شرکت DAE به چرخ های جلو منتقل شده است. جالب اینجاست که گیربکس به کار رفته در ری را نسل هفتم گیربکس های DAE است که از فناوری هیوندای پاورتک بهره می برد و قابلیت تخلیه آن پس از سه ثانیه در این نسل دیده می شود.

گرمکن صندلی جلو، 4 کیسه هوا،، تهویه خودکار، شروع دکمه فشاری، سیستم کنترل پایداریسیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم کمکی کنترل حرکت در سربالایی، اهرم تعویض دنده پشت فرمان، حالت های مختلف رانندگی، اهرم دنده برقی، نگه داشتن خودکار، صندلی راننده برقی شش حالته، صندلی برقی دو حالته و دو صندلی دانش آموزی دستی، سنسور نور، سنسور باران، دوربین 360 درجه، رادار نقطه کورشارژر بی سیم، سقف کشویی برق، روشنایی کابین و غیره جزو امکانات و آپشن های مدل پایه هستند. اشعه قابل مشاهده است

رنگین کمان ری; رنگ های جدید کراس اوور ملی فاش شد.
رنگین کمان ری را ؛ رنگ های جدید کراس اوور ملی رونمایی شد

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا