اخبار ورزشی

نامه تند بازیکنان پرسپولیس به درویش رمزگشایی شد!

جریمه که برای بازیکنان پرسپولیس در نظر گرفته شده آنقدر سنگین بود که آنها هم تمرین تیم‌شان را انججام ندادند و هم بعد  از نامه ای تند را خطاب به درویش منتشر کردند.


به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از خبرورزشی، بازیکنان پرسپولیس  نامه تندی خطاب به رضا درویش خطاب به مدیران باشگاه خود نوشتند. با این نامه پرسپولیسی ها پس از اعلام جریمه 10 درصدی وارد فاز جدیدی می شوند که ابتدا مشخص بود که احتمالا با این تصمیم عجولانه این تیم دچار نابسامانی خواهد شد اما به زودی در عرض 24 ساعت پس از تایید این جریمه. ، بازیکنان به صورت آشکار با مدیریت باشگاه مواجه شدند. اتفاقی که حداقل در این حجم و با این گشاده رویی تا به حال در پرسپولیس رخ نداده است.

اما این نامه تند و سوالاتی که مطرح می کند عملا شرایط پرسپولیس را زیر سوال می برد و کمتر از دو هفته تا بازی حساس مقابل نصر باقی مانده است. تحلیل این نامه و سوالات مطرح شده توسط بازیکنان می تواند فضای تاریک بین تیم و باشگاه را نشان دهد.

کناره گیری یحیی: پیش از این فرض بر این بود که یحیی گل محمدی با رضا درویش و مدیران باشگاهش مقابله کند اما ظاهرا نتیجه دیدار سه ساعته بازیکنان و گل محمدی به گونه ای بود که همانطور که گل محمدی پیش از این به اکسپرس گفته بود، یحیی دیگر اظهار نظر نمی کند. نارضایتی شما از این موضوع در این مورد او با دفاع از حقوق بازیکنانش اعتبار خود را نشان داد و این همه مردم علیه او روی آوردند. به نظر می رسد این بار گل محمدی از بازیکنان خواسته است که شکایت خود را مستقیماً از مدیریت حقوقی باشگاه مطرح کنند و به نوعی عقب نشینی کرده است. . به نظر می رسد تغییر تصمیم یحیی برای مصاحبه نکردن پس از این جلسه طولانی و رویکرد بازیکنان برای نوشتن نامه مفصل نیز در همین راستا باشد.

جریمه غیرقانونی: بازیکنان پرسپولیس صراحتاً جریمه ده درصدی را غیرقانونی می دانند و این جریمه را قبول ندارند و مسائل مهمی مانند تعلیق پاداش و تاخیر در دریافت گزینه که همان پاداش قهرمانی بود را مطرح می کنند. فصل گذشته بعد از 20 بازی در مسابقات کشوری معترض هستند و به نظر می رسد به هیچ وجه پول را پرداخت نخواهند کرد. هدف از انتشار این نامه هدف قرار دادن مدیرعامل و مطرح کردن هر چیزی است که هنوز نگفته اند.

موضوع احترام: بازیکنان پرسپولیس صریحا از بی احترامی مدیران به این قشر گلایه دارند و این موضوع بر آنها سنگینی کرده است. آنها انتظار داشتند مدیرعامل باشگاه پس از این قهرمانی ها در مراسمی از آنها تجلیل کند. آنها می گویند که این به رسمیت شناختن کار بزرگ آنها نیست. فصل گذشته این اتفاق نیفتاد و به گفته آنها درویش حتی حاضر به حضور در تمرینات و تشکر از بازیکنان این تیم نشد که در این مورد عجیب است.

کاستی ها: بازیکنان پرسپولیس از فرصت استفاده کردند و در این نامه به کاستی های چند ماه اخیر خود اشاره کردند. برای اولین بار است که به مشکل قطع غذا و ناراحتی خود از این مشکل اشاره می کنند. همچنین برای اولین بار به مشکل ساعات نامناسب اشاره می کنند. پرواز چارتر از ازبکستان ذکر شد. به گفته بازیکنان، مشکلی که باعث شد بازی‌ها پس از آن متوقف شود، به دلیل عدم استراحت و خواب مناسب آنها به دلیل زمان نادرست پرواز بوده است. آنها قبل از فصل به این موضوع اشاره کردند. اتفاقی که هم تابستان امسال و هم تابستان گذشته رخ داد، در حالی که سایر باشگاه‌ها، حتی کوچک‌تر، به خارج از کشور رفتند. واقعیتی که در بحث فنی و آماده سازی می تواند مورد توجه قرار گیرد و ضعف های تیم را توجیه می کند.کاستی هایی که قبلا کمتر مطرح شده بود، مشکلات دیگری مانند کمبود لباس و نبود محوطه تمرین دوم را نیز به همراه دارد.

اتهام: یکی دو بند از نامه بازیکنان پرسپولیس حاوی نکاتی است که به نوعی رضا درویش را متهم می کند. در یک پاراگراف چند بار حرف درویش را نقل کردند که «کاش قهرمان نمی شدیم» و این حرف با خواسته میلیون ها پرسپولیسی در تضاد است. خودت میدونی. این جمله را یکی دو بار درویش به زبان آورد که باشگاه به دلیل قهرمانی و حذف در مسابقات قهرمانی هیچ پاداشی از انجمن و سازمان لیگ دریافت نکرد اما باشگاه پرسپولیس مجبور شد پاداش قهرمانی را به بازیکنان و مربیان کم دستی بدهد.

نکته دوم در مورد مشکل باخت 20 اسفند پارسال مقابل سپاهان آمد. بازیکنان خاطرنشان کرده اند که مدیران باشگاه پس از شکست، اعضای تیم را جریمه نکردند، زیرا می دانستند که این تیم به عنوان قهرمانی بعید است.

در این باره بخوانید: نامه سرگشاده ستاره های پرسپولیس; ما از رفتار بی احترامی و توهین آمیز مدیریت ناراحت هستیم

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا