رقم قرارداد جنجالی‌ترین بازیکن استقلال مشخص شد

رقم قرارداد جنجالی‌ترین بازیکن استقلال مشخص شد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ پیوستن آلمدین زیلیکیچ به استقلال، حواشی بسیاری را به دنبال داشت. بازیکن اهل بوسنی که بدون اطلاع جواد نکونام و با تصمیم مستقیم هلدینگ خلیج فارس به این تیم پیوست، به یک بحران میان کادرفنی و مالکیت باشگاه تبدیل شد.

به نقل از ورزش سه روز گذشته بود که جواد نکونام در مصاحبه‌ای که پس از تمرین تیم با خبرنگاران داشت، گفت: بازیکنی که برای استقلال آورده شده، که اسمش هم سخت است بخواهم بگویم (زیلیکیچ)، کیفیت لازم را ندارد. این بازیکن در اختیار باشگاه است و مورد تأیید من نیست. اگر من مربی استقلال باشم، اصلاً اجازه نخواهم داد که فردی با این کیفیت فنی پایین در تیم باقی بماند، باید بروید بازیکن خوب و باکیفیت خارجی بیاورید.

او ادامه داد: من لیست دادم و گفتم این بازیکن خارجی (زیلیکیچ) را نفر آخر به شما خواهم گفت که اصلاً قرارداد او را ثبت کنید یا خیر. ولی نام او را به عنوان اولین نفر ثبت کرده‌اند. اصلاً بگویید هزار تومان پولش بوده است. قول می‌دهم این بازیکن در هیچ تیمی در لیگ ایران نمی‌تواند بازی کند.

روز گذشته نیز عنوان شد که رقم قرارداد این بازیکن با آبی‌ها 380 هزار دلار است که حالا یکی از مدیران استقلال ضمن تکذیب این خبر، به ورزش سه می‌گوید که رقم قرارداد آلمدین زیلیکیچ، 150 هزار دلار یا حدود 9 میلیارد تومان است و ارقام مطرح شده در این زمینه صحت ندارد.

البته نکونام روز گذشته نیز به صورت تلویحی اعلام کرد که حتی اگر این بازیکن با هزار تومان هم جذب شده باشد، چون کیفیت لازم برای حضور در استقلال را ندارد، در لیست او جایی ندارد.

257 251

منبع: بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما