اخبار ورزشی

رقم بسیار بالای قرارداد “علیرضا بیرانوند” با پرسپولیس!/ جزئیات خبر

مدیرعامل پرسپولیس می گوید قرارداد جدید بیرانوند کاملا با قرارداد قبلی او منطبق است.

پس از امضای قرارداد جدید با علیرضا بیرانوند، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، رضا درویش، در مقابل خبرنگاران نشست و به سوالات آنها پاسخ داد. در بخش اول مصاحبه که مربوط به علیرضا بیرانوند بود، مدیرعامل قرمزها در حرفهای جدید، مدعی شد که رقم قرارداد جدید بازیکن کاملاً مشابه قرارداد قبلی است.

درویش اظهار کرد: “آقای بیرانوند اولی برای رفتن نیومده بود ولی گاهی اوقات انسان‌ها در لحظاتی تصمیماتی می‌گیرند که… به هر حال، ما می‌دانیم که علی (بیرانوند) علاقه‌مند به این باشگاه بود و اگر به تصاویر چند روز اخیر نگاه کنید، من گفتم که مشکلی ندارد و اطمینان داریم بازمی‌گردد. اما ممکن است مشکلاتی که داشت و تحت فشار بوده به این تصمیم آنی منجر شده باشد.”

وی افزود: اما خوشبختانه همه آنها حل و فصل شد و بازگشت وی به خانه قطعی شد. مثل قبل دغدغه اش تیم قدرتمند است و در جلسه مذاکره هم به این فکر می کرد که چطور می توانیم برای قهرمانی آسیا با هم همکاری کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره رقم دریافتی عنوان کرد: او همان قرارداد قبلی را امضا کرد تا بگوید اگر می خواست برود بحث مالی نداشت. شاید یک موردی بود که در قرارداد قدیم وجود داشت، چون قوانین تغییر کرد، دیگر نمی شد اضافه کرد و شاید بتوان گفت ضرر بوده است.

قرارداد قبلی علیرضا بیرانوند، برای فصل جدید با رقم خالص ۱۴.۵ میلیارد تومان بود و با آپشن‌ها به حدود ۲۲ میلیارد تومان می‌رسید. جالب است که شایعاتی درباره پیشنهاد ۹۵ میلیاردی استقلال به بیرانوند برای امضای قرارداد دو ساله، در حال پخش بود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا