رقص برای تماس؛  سامسونگ کفش ورزشی میانبر هوشمند را معرفی کرد (+ ویدیو)

سامسونگ در اقدامی جالب و غیرمنتظره کفش هوشمند خود با نام Shortcut Sneaker را معرفی کرد. این کفش که با همکاری شرکت های مختلف ساخته شده است، دارای سنسورهای حرکتی در زیره است و به کاربران اجازه می دهد تا کارهایی مانند صحبت با تلفن یا پخش موسیقی با حرکات مختلف انجام دهند.

کفش هوشمند سامسونگ به نام Shortcut Sneaker از میانبرهای مختلفی برای انجام برخی کارها مانند برقراری تماس پشتیبانی می کند.

به گزارش زومیت، آیا تا به حال به ماه گردی فکر کرده اید؟ سامسونگ در اقدامی جالب کفش هوشمند خود با نام Samsung Shortcut Sneaker را معرفی کرد; پروژه ای بسیار جالب و غیرمنتظره که با همکاری Cheil Benelux، Elitac Wearables، Bruut Amsterdam و طراح کفش Roel Van Hoff ساخته شده است.

به گفته سامسونگ، کفش ورزشی Shortcut کفش آینده است و چیزی فراتر از راحتی راه رفتن را ارائه می دهد. این غول فناوری کره جنوبی سنسورهای حرکتی را در کف کفش های خود تعبیه کرده است و هر یک از کفه های آن می تواند حرکت و موقعیت خود را نسبت به دیگری تشخیص دهد.

به گفته سامسونگ، پنج حرکت مختلف برای Shortcut Sneaker وجود دارد و پنج میانبر مختلف در دسترس کاربران است. ما از نوع حرکات و میانبرهای مربوطه اطلاعی نداریم، اما سامسونگ به رقص معروف ماهگردی و توانایی برقراری تماس یا پخش موسیقی با استفاده از این حرکات اشاره کرده است. همچنین در ویدئوی تبلیغاتی روئل ون هاف طراح کفش را می بینیم که با دو ضرب و شتم مادرش را صدا می کند.

متأسفانه به نظر می رسد کفش ورزشی میانبر سامسونگ بیشتر یک ایده نوآورانه باشد تا یک محصول واقعی. تنها 6 جفت از این کفش وجود خواهد داشت و شما نمی توانید آنها را بخرید. برای سفارش این محصول باید عضو برنامه Samsung Members Netherlands باشید. اگر این شرایط برآورده شود، می توانید تا 9 ژوئیه 2024 (18 ژوئیه 2024) درخواست دهید. تیر 1403) برای شرکت در مسابقه ثبت نام کنید. برندگان در 15 جولای 2024 (24) اعلام خواهند شد تیر 1403) اعلام شده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما