اخبار روز

رفع مصادره فوری اراضی دولتی استان اصفهان به ارزش 1850 میلیارد تومان

به گزارش بازتاب آنلاین از اصفهان، سرهنگ امیر سعید باقری فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: این یگان وظیفه حفاظت و رفع تجاوزات به انفال و اراضی دولتی و ملی را بر عهده دارد، لذا برای کلیه اقدامات فیزیکی مانند ساخت دیوارها و نرده ها در املاک ایالتی و فدرال ممنوع است. این مربوط به اشغال اموال ایالتی و فدرال است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای جلوگیری از مصادره اراضی دولتی از ابتدای سال تا کنون، گفت: استان اصفهان دارای 28 شهرستان و 116 شهرستان دارای اراضی دولتی و دولتی است و امسال 170 هکتار از اراضی دولتی و دولتی در اختیار است. . با هوشیاری کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان، استان اصفهان از چنگال اشغالگران آزاد و تجاوز بلافاصله رفع شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این اراضی خلع ید شده 18 هزار و 500 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در مجموع 53 مورد تجاوز به این اراضی گزارش و شناسایی شد که با رفع تصرفات رفع شد. و تظاهرکنندگان تحت درمان قرار گرفتند.

وی در جمع مردم استان اصفهان بر این موضوع تاکید کرد: قبل از خرید ملک به خصوص در حاشیه شهر از صحت مدارک اطمینان حاصل کنید و درخواست های لازم را از مراجع ذیربط بویژه راه و شهرسازی بنمایند تا مورد سوء استفاده زمین خواران و کلاهبرداران قرار نگیرد.

سرهنگ باقری گفت: همشهریان عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک دخل و تصرف در اراضی دولتی و دولتی می توانند در هر ساعت از شبانه روز (24 ساعت) با ارسال پیامک به سامانه 300041735 موضوع را اطلاع دهند. به نمایندگان یگان حفاظت اراضی استان. اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا