دانستنی ها

با یک ترکیب ساده به راحتی از شر جای لک و جوش راحت شوید!

“کرم‌های پوستی و مراقبتی بسیار گران هستند! /نمیشه سمتشون رفت!” در بازار لوازم آرایشی و مراقبت از پوست ،چرخ زدن گاهی اوقات ناامید کننده است! هزینه روز افزون آنها روز به روز مانع از رفتن شما به آنها می شود!

اما بد نیست بدانید که پایه اصلی بسیاری از آنها را مواد خود ما تشکیل می دهند و بسیاری از گیاهان و محصولات طبیعی با هم ترکیب شده اند تا به محصول مورد نظر برسیم. با ماسک های خانگی می توانید به راحتی آنها را در خانه تهیه کنید.

برای خانمها ناراحت کننده است که لکه های روی پوست به خصوص روی صورت را ببینند. دیدن چین و چروک های ریز روی پوست شما برای آنها خوشایند نیست، اگرچه از بین بردن آنها کار سختی نیست، اما نیاز به مراقبت و درمان مداوم دارد.

بسیاری از افراد به پزشکان زیبایی مراجعه می کنند و با صرف هزینه این مشکلات را حل می کنند، اما اگر دوست دارید با بودجه کم خودکفا شوید، بهتر است با ماسک های خانگی آشنا شوید و از آن ها برای داشتن پوستی زیبا و شاداب استفاده کنید.

حذف فوری لکه ها و سرس سیاه با این فرمول ساده و خانگی

آیا ماسک های نشاسته و گلاب واقعاً شگفتی ها را انجام می دهند؟

اگر صورتتان لک دارد، اگر جای جوش باقی مانده است، اگر به دنبال جوانسازی و سفت شدن پوست صورت هستید، بهتر است به ماسک نشاسته و گلاب اعتقاد داشته باشید! هر چقدر هم که سعی کنید مشکلات پوستی را با لوازم آرایش پنهان کنید، داشتن پوستی نرم، سالم و شاداب ارزش بیشتری دارد. پس تنبلی را کنار بگذارید و این ماسک را تهیه کنید و از آن استفاده کنید تا کم کم ببینید استفاده شما از لوازم آرایشی کم می شود!

نشاسته سخاوتمندانه حاوی مقدار زیادی فیبر، کلسیم و ویتامین های A و B است و به راحتی می تواند فعالیت غدد چربی پوست را تنظیم کند تا صورت شما کمتر چرب شود و در نتیجه شاهد کاهش آکنه باشید. علاوه بر این، ویتامین C موجود در نشاسته به آرامی لایه برداری می کند و به تدریج سلول های مرده پوست را از بین می برد. نشاسته حاوی پروتئین هایی است که باعث افزایش تولید کلاژن در سطح پوست می شود و همانطور که می دانید کلاژن برای پوست های جوان تر و سفت تر بسیار ضروری است.

گلاب نیز نشان دهنده حضور است! خاصیت ضد التهابی و همچنین آبرسانی بالای آن برای داشتن پوستی شاداب و جوان بسیار مفید است. اگر روی صورت خود جوش دارید و یا از اگزما رنج می برید، بهتر است از گلاب غافل نشوید و حتما به طور مداوم از آن استفاده کنید. وجود گلاب به همراه نشاسته مکمل لایه برداری، کاهش چین و چروک سطح پوست و رفع التهاب است و بعد از چندین بار استفاده متوالی از این ماسک تغییرات خوبی را در پوست خود خواهید دید که دیگر آن را احساس نخواهید کرد. شما خسته خواهید شد!

 

رفع فوری لکه ها و جوش های سر سیاه با این فرمول ساده و خانگی

چگونه از نشاسته و گلاب استفاده کنیم؟

کمی نشاسته ترجیحا گل یا گندم را با کمی گلاب مخلوط کنید. آن را به خوبی مخلوط کنید تا یک مخلوط صاف بدست آید.

صورت خود را بشویید و خشک کنید.

با یک برس تمیز ، ماسک مورد نظر خود را برای همه مناطق صورت به جز ناحیه چشم و ناحیه لب آماده کرده اید.

نیم ساعت صبر کنید تا ماسک روی صورت بماند و عمل تغذیه کننده و مؤثر را انجام دهد.

پس از این مدت، صورت خود را با آب سرد بشویید و با یک حوله تمیز یا حوله کاغذی خشک کنید.

بهتر است بعد از نقاب زدن و شستشو یک کرم مرطوب کننده روی صورت خود بمالید.

هفته ای یک بار از این ماسک استفاده کنید و پوستی جذاب ، زیبا و تازه تر خواهید دید! با گذشت زمان ، شما با لکه ها ، جوش ها و چین و چروک های خوب خداحافظی خواهید کرد!

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا