اخبار روز سینما

رضا کیانیان: آقا پزشکیان در کاپشن خود تجدید نظر کنید، شما افتخار یک ملت هستید

رضا کیانیان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در یادداشتی خطاب به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران درباره ظاهر و پوشش خود گفت: پوشیدن ژاکت برای تابستان خوب نیست.

بازتاب آنلاین به نقل از فرارو، رضا کیانیان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر یادداشتی برای مسعود نوشت. پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران در اینستاگرام خود نوشت:

میخواستم خواهش کنم به جای این کاپشن یک کت تابستانی روشن بپوشید. کت ها برای تابستان مناسب نیستند و خاطره خوبی از “کت” نداریم. چند ماه دیگه باید بری نیویورک. آنچه می پوشید بسیار مهم است.

لطفا در مورد لباس پوشیدن تجدید نظر کنید. شما افتخار یک ملت هستید. شما دیگر فقط خودتان نیستید بگذارید ما و مردم دنیا از ظاهر شما لذت ببرند. در سازمان ملل، عکس های شما در سراسر مطبوعات جهان منتشر خواهد شد. بگذار ایران زیبا به تصویر کشیده شود.

لطفا یک کت و شلوار خوش دوخت، کفش مناسب، جوراب مناسب و مدل موی شیک بپوشید. خوش لباس بودن فقط به این نیست که خوب به نظر برسد. این یک فکر است. دوست داشتن و درک زیباست. کسی که زیبایی را دوست دارد، زیبایی را برای ملت خود نیز می خواهد.

زیبایی و تناسب ظاهر شما اولین نشانه افکار شماست. دومین نشانه، تسلط شما بر خطابه است. این باعث می شود که نمایندگان کشورهای دیگر بیشتر به صحبت های شما گوش دهند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا