اخبار روز سینما

رضا عطاران با سریال اجاق واجاق بازگشت







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، رضا عطاران در سریال اجاق واجاق جلوی دوربین رفت. موفق ترین دفتر تولید فیلم در سال های اخیر حالا به گروه سینمای خانگی رسیده است.

چتربازی به سبک رضا عطاران

به گزارش همشهری آنلاین، عامریان فیلمز پرفروش‌ترین فیلم‌های این سال‌ها را تولید کرده و سال گذشته فیلم «فسیل» را اکران کرد و امسال «تگزاس 3» را بر اساس فیلمنامه‌ای که توسط نویسنده همیشگی دفتر حمزه صالحی نوشته شده، اکران می‌کند. سریال اقیانوس جلوی دوربین. سریالی محصول نت فیلم.

عطاران و سریال نمایش خانگی

رضا عطاران اگرچه با حضور در سریال های تلویزیونی به شهرت رسید، اما در سال های اخیر بیشتر در فیلم ها حضور داشته تا سریال. آخرین حضور عطاران در یک سریال تلویزیونی سال ها پیش بود و در شبکه تلویزیونی خانگی کار چندانی نداشت. بازی در فصل سوم سریال «قلب یخی» (1390)، حضور کوتاه در «نظرات یک بازیگر سینما» (1391) و «دفتر یادداشت» (1381) تمام کارنامه رضا عطاران در سریال خانه را تشکیل می دهد. شبکه نمایش، و این آخری مهمترین ظاهر در این زمینه است. «نوت بوک» واکنش های متفاوتی را در پی داشت و حالا باید منتظر ماند و دید عطاران در «اجاق واجاق» چه خواهد کرد.

امریان فیلمی را ارائه می کند

موفقیت های ابراهیم عامریان با کمدی های عامه پسندی همراه است که در برخی از آنها رضا عطاران نقش اصلی را بر عهده داشت. دفتری که از اواخر دهه 1990 با کمدی های خود گیشه را فتح کرد، اکنون در مسیر موفقیت در شبکه داخلی است. ابراهیم عامریان سریال خود را با حضور چند بازیگر ثابت کمدی های سینمایی خود جلوی دوربین می برد که از جمله مهمترین آنها می توان به حمزه صالحی فیلمنامه نویس «فسیل» و «تگزاس 3» اشاره کرد.

از «گیجگاه» تا «اجق واج»

عادل تبریزی که سال گذشته فیلم «گیجگاه» را اکران کرد، کارگردانی سریال «اجاق واجاق» را بر عهده خواهد داشت. «گیجگاه» با بازی حامد بهداد، سروش صحت، باران کوثری و جمشید هاشم پور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. عادل تبریزی که سال ها به عنوان دستیار کارگردانانی چون مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی، حمید نعمت الله و رضا درمیشیان فعالیت داشته و سابقه طولانی کارگردانی مستند، فیلم تلویزیونی و سریال تلویزیونی را در کارنامه دارد، در حال تصویربرداری سریالی برای اولین بار است. نمایش شبکه زمان در خانه .




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا