اخبار روز

رشد 388 درصدی سود «وبصدر» در سال 1402/پرداخت سود سهام مرداد

بانک صادرات در عملکرد 12 ماهه حسابرسی نشده به ازای هر سهم 122 ریال سود ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 388 درصد رشد داشت.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با سرمایه اسمی 215 میلیارد ریال گزارش های مالی تلفیقی حسابرسی نشده دوازده ماهه سال مالی 1402 را منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، «وبسادر» در این مدت در مجموع 682 میلیارد ریال درآمد سرمایه گذاری اعطایی ایجاد کرد که پس از کسر هزینه سود سپرده های 484 میلیارد ریالی، 198 میلیارد ریال درآمد خالص از محل تسهیلات و تسهیلات حاصل شد. سپرده ها و نسبت به مدت مشابه سال قبل 46 درصد رشد داشته است.

در این مدت مجموع درآمد عملیاتی و سود خالص در صورتهای مالی تلفیقی به ترتیب 502 میلیارد ریال و 38 میلیارد ریال بوده که 54 و 64 درصد افزایش نشان می دهد. سود تلفیقی هر سهم از 134 به 180 ریال افزایش یافت که 34 درصد رشد داشت.

شرکت اصلی بانک صادرات ایران نیز در سال مالی جاری با جهش 486 درصدی با 26 میلیارد ریال سود خالص به ازای هر سهم 122 ریال سود حاصل کرد که نسبت به مدت مشابه با رشد 388 درصدی همراه بود. دوره سال گذشته

بر اساس اطلاعیه پرداخت سود سهام بانک صادرات ایران که در سامانه کدال منتشر شده است، از اول مردادماه برای سهامداران حقیقی و حقوقی اعم از شرکت ها، موسسات، صندوق ها و سبد سرمایه گذاری ثبت شده در سامانه سجام سود سهام صادر می شود. به حساب شما واریز شود.

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند می توانند با ارائه شناسنامه و اعلام کد بورسی از 9 مرداد ماه سال جاری سود سهام خود را دریافت کنند. یکی جهت کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک صادرات ایران مراجعه فرمایید. سهامداران حقوقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند می توانند اصل درخواست کتبی با ذکر شماره حساب (شماره شبا)، تصویر آگهی روزنامه رسمی و مدارک مربوط به آخرین تغییرات مدیران و صاحبان امضای مجاز را نیز به صادرات تحویل دهند. امور موجودی پرونده بانکی مورخ 9 مهرماه سال جاری به آدرس: تهران، خیابان سمیه، بین خیابان بهار و مفتح، ساختمان سپهر، پلاک 85، طبقه اول قابل دریافت است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا