اخبار ارز دیجیتال

رشد انفجاری میم‌کوین مانکی؛ گربه شانس سولانا در بای‌بیت لیست شد!

میم‌کوین مانکی (MANEKI) که یکی از میم‌کوین‌های شبکه سولانا محسوب می‌شود و لوگوی آن از گربه شانس ژاپنی الهام گرفته شده، در ساعات اولیه معاملات امروز رشد قیمتی چشمگیر ۲۰ درصدی را تجربه کرد. این جهش قیمت به لیست شدن آن در صرافی بای‌بیت (Bybit) نسبت داده می‌شود.

به گزارش رمزارز نیوز، صرافی بای‌بیت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قرارداد آتی دائمی MANEKIUSDT اکنون در این صرافی فعال است. لیست شدن این توکن در بای‌بیت، نقطه عطف مهمی برای مانکی به حساب می‌آید و دسترسی به آن را برای مخاطبان بیشتری امکان‌پذیر می‌کند.

شایان ذکر است که پشتیبانی صرافی‌های اصلی از یک توکن، اغلب به عنوان یک مهر تایید قوی در جامعه کریپتو تلقی می‌شود که نشان‌دهنده پذیرش و مشروعیت رو به رشد آن توکن است.

لیست شدن اخیر این توکن، باعث ایجاد خوش‌بینی در بین معامله‌گران و تحلیلگران بازار شده است. از لحاظ تاریخی، فهرست شدن توکن‌ها در صرافی‌های معتبر اغلب با رشد چشمگیر قیمت و حجم معاملات همراه می‌شود.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت مانکی به واسطه افزایش حجم معاملات آن، می‌تواند در کوتاه‌مدت به سیر صعودی خود ادامه دهد. علاوه بر این، امکان معامله MANEKI با اهرم در بای‌بیت نیز می‌تواند به طور بالقوه باعث رشد قیمت آن شود.

در زمان نگارش این خبر، مانکی با قیمت ۰.۰۰۹ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۱۰ درصدی نسبت به روز گذشته دارد. حجم معاملات این میم‌کوین نیز با جهشی ۱۶۱ درصدی به ۴۷.۴ میلیون دلار رسیده است.

پس از اعلام لیست شدن مانکی در بای‌بیت، قیمت آن تا ۰.۰۱۰۰۷ دلار نیز افزایش یافت که از علاقه رو به رشد فعالان بازار به این رمزارز حکایت دارد.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا