اخبار روز

رسید تیر ماه بازنشستگی پر از تغییرات بود


به گزارش مانیبان، بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی وارد اپلیکیشن “تامین من” و یا به سامانه خدمات آفلاین این سازمان به آدرس https://es.tamin.ir می شوند.

و با وارد شدن به قسمت «دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران» و «مشاهده حقوق بازنشستگان» امکان مشاهده و چاپ فیش حقوقی خود در ماه های مختلف را خواهید داشت.

پزشکیان وی گفت: مستمری بگیران باید خدمات درمانی رایگان داشته باشند و حقوق آنها با توجه به تورم افزایش یابد.

مسعود پزشکیان وی در خصوص وضعیت معیشتی بازنشستگان گفت: بازنشستگان باید خدمات درمانی رایگان داشته باشند. باید حقوق بازنشستگان را بر اساس تورم افزایش دهیم، یک سری خدمات به آنها بدهیم تا بقیه عمرشان را به خوبی و آرامش بگذرانند. بازنشستگان سرمایه خود را هدر ندهند. کارخانه ها، بنگاه ها و ساختمان های متعلق به بازنشستگان باید به گونه ای مدیریت شوند که به بهره وری برسند و زیان ندهند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره علت واریز مبلغ تعدیل حقوق مستمری بگیران گفت: تعدیل حقوق بازنشستگان بر اساس تکلیف قانون برنامه ششم یک بار در سال ۱۳۹۸ انجام شد. تناسب بر اساس تکلیف قانون برنامه هفتم که هفته گذشته ابلاغ شد برای دومین بار انجام می شود. تناسب منابع مالی نیز در بند دوم قانون بودجه پیش بینی شده است که در بند هفتم خرداد اعلام شد.

خبر واریز سه میلیون تومان به حساب شش میلیون و هشتصد هزار بازنشسته، واکنش سیاسی برخی افراد و جریان ها را در پی داشت. داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه پاسخ داد: تناسب حقوق بازنشستگان یک بار در سال ۱۳۹۸ بر اساس تخصیص قانون برنامه ششم انجام شد. تناسب بر اساس تکلیف قانون برنامه هفتم که هفته گذشته ابلاغ شد برای دومین بار انجام می شود. تناسب منابع مالی نیز در بند دوم قانون بودجه پیش بینی شده است که در بند هفتم خرداد اعلام شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا