اخبار روز سینما

رسمی: سریال لایو-اکشن Tomb Raider ساخته خواهد شد

اخیرا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه قرار است به طور رسمی سریال لایو اکشن Tomb Raider ساخته شود؛ در ادامه به توضیح این خبر خواهیم پرداخت.

یک سال پس از اعلام همکاری فیبی والر بریج برنده جایزه امی، برای ساخت سریال اقتباسی از بازی محبوب Tomb Raider، کمپانی «آمازون» رسما سفارش ساخت این مجموعه را صادر کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال لایو اکشن Tomb Raider

«والر بریج» نویسندگی فیلمنامه را برعهده خواهد داشت، اما نقشی در سریال بازی نمی‌کند. او قرار است با همکاری کمپانی Legendary Television این سریال را تولید کند. به زودی جستجوی جهانی برای انتخاب بازیگر نقش «لارا کرافت» باستان‌شناس ماجراجو، آغاز می‌شود. هنوز بازیگری برای نقش «لارا کرافت» انتخاب نشده است. پیش از این، بازیگرانی مانند «آنجلینا جولی» و «آلیشیا ویکاندر» در فیلم‌های سینمایی این مجموعه نقش‌آفرینی کرده بودند.

سریال لایو اکشن Tomb Raider 

سریال Tomb Raider اولین پروژه‌ای است که از توافق عظیم حق پخش با کمپانی «dj2 Entertainment» نشات می‌گیرد. بر اساس این قرارداد، قرار است علاوه بر سریال، یک فیلم سینمایی و حداقل یک بازی ویدیویی دیگر نیز از مجموعه «لارا کرفت» ساخته شود. به نظر می‌رسد «آمازون» قصد دارد شبیه دنیای سینمایی «مارول»، یک فرنچایز گسترده برای این مجموعه ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال لایو اکشن Tomb Raider  چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: hollywoodreporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا